OOPS MEDIA, cea care a adus din Occident modelul de publicitate in toalete, a luat fiinta in anul 2000 pentru a putea oferi si pe piata romaneasca de media avantajele acestei forme revolutionare de publicitate.
Mircea Toma este vocea care ne indeamna "Give Piss a Chance" de pe ramele publicitare atarnate prin toaletele celor mai curate localuri din tara.
"Acolo unde si regele merge intotdeauna singur, suntem noi pentru a va promova campaniile publicitare!", acesta este mesajul de intampinare al agentiei de publicitate indoor, OOPS Media.
"Ideea provine dintr-un bar din Budapesta, unde cei doi actionari ai firmei, Stan Constantin si Mircea Toma, vazand respectivele panouri publicitare, s-au gandit ca ar putea-o dezvolta si in Romania. La inceput, originalitatea acestui tip de afisaj a avut ponderea cea mai mare, iar apoi, de-a lungul timpului, s-a consolidat pe raportul pret/impact, net favorabil in comparatie cu alte medii, targetare exacta pe segmentul produsului promovat si posibilitatea de a crea un vizual 'prietenos' care ramane cu usurinta in memoria privitorului", a declarat Cristian Dragan.
Cu o investitie initiala moderata, 20.000 de dolari, OOPS Media a reusit sa isi dubleze, anual, cifra de afaceri.
"Mi se pare mai importanta cresterea constanta a cifrei de afaceri, ceea ce denota o reorientare a publicitatii din mediile traditionale catre spatiile pe care le oferim", a adaugat Cristian Dragan.
Clientii acestui tip de publicitate provin din domenii foarte variate, ca: pharma, telecomunicatii, producatori de telefoane mobile, auto, bauturi, mass-media.
Costul expunerii unui poster in panoul din toaleta este de la 30 la 65 de euro/luna, in functie de locatie. Potrivit unui studiu comandat de OOPS Media, 80% din clientii restaurantelor retin mesajele expuse in toalete.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: