Publicitatea din toaleta, optima in ceea ce priveste raportul expunere-pret

In tari cu o mai mare traditie publicitara, forma de publicitate numita "Restroom Advertising" (publicitatea in toaleta) este considerata a fi purtatoarea celui mai mare impact pe piata media, din punctul de vedere al raportului expunere-pret.

"Originalitatea acestei modalitati de publicitate, raportul pret-impact, targetarea exacta pe tip de consumator, lipsa altor stimuli vizuali, libertatea extinsa de exprimare a mesajelor, toate conduc la orientarea clientilor in proportie din ce in ce mai importanta catre suporturile publicitare din toalete", spune, citat de NewsIn, Cristian Dragan, director executiv al OOPS Media.

OOPS MEDIA, cea care a adus din Occident modelul de publicitate in toalete, a luat fiinta in anul 2000 pentru a putea oferi si pe piata romaneasca de media avantajele acestei forme revolutionare de publicitate.

Mircea Toma este vocea care ne indeamna "Give Piss a Chance" de pe ramele publicitare atarnate prin toaletele celor mai curate localuri din tara.

"Acolo unde si regele merge intotdeauna singur, suntem noi pentru a va promova campaniile publicitare!", acesta este mesajul de intampinare al agentiei de publicitate indoor, OOPS Media.

"Ideea provine dintr-un bar din Budapesta, unde cei doi actionari ai firmei, Stan Constantin si Mircea Toma, vazand respectivele panouri publicitare, s-au gandit ca ar putea-o dezvolta si in Romania. La inceput, originalitatea acestui tip de afisaj a avut ponderea cea mai mare, iar apoi, de-a lungul timpului, s-a consolidat pe raportul pret/impact, net favorabil in comparatie cu alte medii, targetare exacta pe segmentul produsului promovat si posibilitatea de a crea un vizual 'prietenos' care ramane cu usurinta in memoria privitorului", a declarat Cristian Dragan.

Cu o investitie initiala moderata, 20.000 de dolari, OOPS Media a reusit sa isi dubleze, anual, cifra de afaceri.

"Mi se pare mai importanta cresterea constanta a cifrei de afaceri, ceea ce denota o reorientare a publicitatii din mediile traditionale catre spatiile pe care le oferim", a adaugat Cristian Dragan.
Clientii acestui tip de publicitate provin din domenii foarte variate, ca: pharma, telecomunicatii, producatori de telefoane mobile, auto, bauturi, mass-media.

Costul expunerii unui poster in panoul din toaleta este de la 30 la 65 de euro/luna, in functie de locatie. Potrivit unui studiu comandat de OOPS Media, 80% din clientii restaurantelor retin mesajele expuse in toalete.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri