Oficiali ai companiei Microsoft au declarat ca, atunci cand sunt aduse in discutie subiecte despre platformele publicitare (ad platform), singurii lor competitori sunt cei de la Google.
“Sunt doar doi jucatori care pot concura in acest spatiu pe termen lung”, considera Brian McAndrews, vicepresedinte al departamentului de publicitate si de editare la Microsoft.

McAndrews a vorbit la conferinta anuala a IAB despre acele platforme publicitare de tip end-to-end (cap-la-cap) care reprezinta o parte integranta a Web-ului din ziua de azi, potrivit AdAge.

Celelalte companii nu ar trebui sa se simta ofensate din cauza afirmatiilor facute, este de parere acesta, intrucat cele discutate nu constituie un lucru general valabil pentru urmatorii cinci ani.

Intrebat ce parere are despre companiile AOL si Yahoo, McAndrews a afirmat ca acestea nu detin componentele necesare unei platforme publicitare si ca nu pot concura impotriva Atlas si DoubleClick.

In opinia lui McAndrews, pe o parte a platformei publicitare se afla cererea de inventariere a marketerilor, a agentiilor si a sistemelor care intretin agentiile de publicitate. De cealalta parte, stau publisherii si cei care deservesc sistemele publicitare si inventariaza mediul online; la mijlocul acestora regasindu-se schimburile publicitare.

La momentul actual, exista companii care au doar cateva dintre aceste trasaturi, mentioneaza McAndrews, pe cand doar Microsoft si Google le detin pe toate.

“Totodata, este un serviciu incredibil de scump. Trebuie sa detii in primul rand foarte multe date, sa culegi informatii, sa le folosesti, iar in cele din urma sa le procesezi”, a mai spus acesta.

Yahoo spera sa ajunga la acest nivel prin propriile sale forte, fara sa apeleze la ajutorul Microsoft. In cadrul Yahoo s-a dezvoltat de curand un serviciu destinat advertiserilor si publisherilor, numit Apex, a declarat Jerry Yang, CEO-ul companiei.

Cei de la AOL nu au primit bine declaratia facuta de reprezentantul Microsoft, potrivit caruia doar cei din urma si Google detin instrumentele necesare pentru a oferi o platforma online de reclame care sa fie cap-la-cap.

“AOL detine Platforma A, cea mai mare retea de reclame din lume. Microsoft si Google ne pot ignora si ne pot scoate din topuri daca vor, insa o fac pe propria lor raspundere”, a afirmat Randy Falco, CEO-ul AOL.

Microsoft este compania americana cea mai mare producatoare de software din lume, cu peste 50.000 de angajati in intreaga lume.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri