Dorin Boerescu si Alex Visa, cu o bogata experienta in advertising si Internet, anunta lansarea oficiala a agentiei full service de publicitate interactiva HyperActive sperand sa atinga o cifra de afaceri de 800.000 euro pentru primul an.
HyperActive va oferi clientilor sai solutii complete de marketing interactiv precum dezvoltare de site-uri web, SEO – optimizare organica pentru motoarele de cautare, publicitate prin motoarele de cautare (Google adWords), campanii de media online si proiecte interactive speciale.

Agentia porneste la drum cu o echipa compusa din trei programatori, un designer, un director de media, un media executive, doi responsabili de cont si cei doi parteneri fondatori. Dorin are peste 11 ani de experienta de management in publicitate (fiind fondatorul Speed Promotion) si peste 8 ani de experienta in online. Alex este unul dintre putinii romani care se poate mandri ca a reusit, atat in online-ul romanesc (unde in 2001 a fost promotorul divizia internet a ARBOmedia), cat si in cel international unde a gestionat bugetul de online al unei divizii a ING Canada.

“Intentionam de mai mult timp sa lansez o companie dedicata comunicarii online iar reintalnirea in toamna anului trecut cu Alex Visa – unul din cei mai buni specialisti romani de marketing interactiv pe care ii cunosc - a fost contextul perfect pentru acest proiect. Totul a pornit de la o potentiala colaborare pe partea de search advertising – Alex fiind certificat Google Adwords. Ne-am dat insa foarte repede seama ca facem o echipa buna si ca exista multe alte oportunitati comune in piata de online. Atunci am decis sa lansam impreuna o agentie interactiva full-service” a declarat Dorin Boerescu.

“Entuziasmul lui Dorin cu privire la oportunitatile locale m-a facut sa analizez mai in detaliu dezvoltarea din ultimii ani a pietii de internet din Romania. M-am bucurat sa constat ca exista deja companii care inteleg puterea comunicarii online si care sunt hotarate sa devina lideri ai acestui segment. Cu toate astea, la fel ca si in Canada, numarul de specialisti de marketing online este inca mult mai mic decat cererea”, a declarat Alex Visa Managing Partner HyperActive.

“Strategia noastra va fi centrata pe dezvoltarea de campanii de marketing online inovatoare dar mai ales eficiente, care vor imbunatati experienta utilizatorilor pe site-urile clientilor nostri si, implicit, profitabilitatea prezentei online a acestora.” a mai adaugat Visa.

HyperActive isi propune sa opereze inca din prima zi la standardele marilor agentii de interactive din lume si se va adresa atat agentiilor de publicitate cat si clientilor directi. “Nu vom face proiecte pe banda rulanta. Nu vom “sari” nici o etapa din construirea unui proiect sau a unei campanii. Gandim pe termen lung - preferam sa investim timp, experienta si rabdare, oferind astfel o solutie profesionista pentru nevoile de comunicare online ale clientilor” au definit Boerescu si Visa atitudinea cu care HyperActive abordeaza piata.

Printre primii clienti care au decis deja sa foloseasca serviciile HyperActive se numara mai multe companii din top 5 al industriei in care opereaza si cateva agentii de publicitate traditionale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri