Agentia de stiri si informatii financiare Reuters a anuntat ca profitul operational a avansat in 2007 la 385 milioane lire, in urcare cu 43% fata de anul precedent, si ca 2008 a inceput intr-o nota pozitiva, informeaza NewsIn, citand Reuters.
Profitul operational inregistrat in 2006 a fost de 308 milioane lire.

"Indicatorii pentru 2008 sunt incurajatori, in ciuda nesigurantei din piata, si vanzarile puternice reflecta stabilitatea companiei Reuters", potrivit reprezentantilor agentiei.

Cresterea veniturilor din operatiunile de baza este estimata la 9% in primul trimestru din 2008, potrivit companiei.

Veniturile au crescut cu 7% in 2007, la 2,605 miliarde lire sterline, aproape de nivelul de 2,608 miliarde lire.

Reuters este preluata de editorul electronic canadian Thomson Corp, intr-o afacere ce se va incheia pe 17 aprilie, prin urmare rezultatele din 2007 sunt ultimele afisate de Reuters ca o companie independenta.

Directorul executiv Reuters, Tom Glocer, care va conduce compania dupa fuziune, a declarat ca performanta Reuters a beneficiat de expunerea relativ limitata la investitiile riscante.

Thomson a anuntat deja rezultatele financiare si ambele companii vor organiza o intrunire a actionarilor pe 26 martie, pentru a aproba afacerea.

Reuters a acceptat la jumatatea lunii mai sa fie cumparata de Thomson pentru aproape 13 miliarde de euro, in vederea infiintarii unui numar unu mondial in informatia financiara, in fata agentiei americane Bloomberg.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri