Agentia United Media a fost desemnata castigatoarea pitch-ului pentru gestionarea contului de media al companiei Romtelecom in 2008. Contractul va debuta, cel mai probabil, de la 1 aprilie.

Oficialii Romtelecom nu au precizat valoarea contului de media castigat de United Media, insa surse din piata il evalueaza la circa 10 milioane de euro.

United Media era considerata, inca de la inceputul pitch-ului, ca favorita pentru castigarea contului Romtelecom. Agentia administreaza si contul Cosmote, operatorul de telefonie mobila controlat de OTE, care detine si Romtelecom.

Compania va colabora cu Romtelecom pentru serviciile de planificare si cumparare de media.

Romtelecom a organizat pitch pentru contul de media in decembrie 2007. Au intrat in competitie un numar de opt agentii, printre care Mindshare, Media Direction, Starcom, United Media si MediaCom.

MediaCom a detinut pana in prezent contul de media, iar contractul cu Romtelecom se termina la sfarsitul lunii martie.

MediaCom este prezenta din 2004 pe piata din Romania si face parte din Grupul WPP, alaturi de Grey Bucharest.
United Media face parte, alaturi de alte agentii, din The Group, companie condusa de Zoltan Szigeti.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
OLX si Gemius intra in conducerea IAB Romania: cum arata noul consiliu
Setari Cookie-uri