Elevate, agentie indoor specializata in reclama in lift, a incheiat un contract de 140.000 Euro pentru anul 2008, insemnand cea mai mare campanie publicitara in lift, de pana acum. Clientul este Profine Romania, importator unic in Romania al marcilor Trocal si Kömmerling, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC.
Elevate si Profine au semnat un contract de publicitate in valoare de 140.000 Euro pentru intreg anul 2008. Campania se desfasoara in 1000 de lifturi din blocuri de locuinte, avand acoperire in tot orasul Bucuresti. In istoria de trei ani a publicitatii in lift din Romania, aceasta este cea mai ampla campanie pentru un singur client.

“Asocierea marcilor noastre cu reclama in lift este una fireasca, deoarece ne aduce aproape de clienti si de apartamentele in care se simte nevoia reinnoirii tamplariei. Fiind atat de potrivita pentru comunicarea noastra, am decis sa alocam publicitatii indoor in lift un procentaj semnificativ din bugetul nostru de publicitate“, declara Octavian Pascu, coordonator de marketing al companiei Profine Romania.

Pentru Elevate acest contract inseamna mai mult decat o campanie publicitara, fiind o reconfirmare a rolului publicitatii indoor. “Ne bucuram sa promovam doua marci internationale importante, Trocal si Kömmerling. Alocarea acestui buget reprezinta inca un semnal important pentru dezvoltarea publicitatii indoor din Romania”, afirma Tudor Maxim, director general Elevate.


Infiintata in urma cu trei ani, Elevate este pionier si lider de piata in domeniul publicitatii in lift. Reteaua Elevate acopera peste 2000 de lifturi din zone rezidentiale si cladiri de birouri in Bucuresti si 10 mari orase din tara. Elevate este fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri