In acest context, la nivel global au fost selectate campaniile socialele remarcabile din intreaga lume, realizate pe parcursul anului trecut. Din Romania, dupa selectia oficiala a lucrarilor inscrise, pe lista juriului au ajuns 6 din cele 12 companii ce au inscris initial campanii, cu un numar total de 25 de lucrari. Dintre acestea, campania Petrom – „Resurse pentru viitor” realizata de catre Ogilvy Group Romania a reusit sa convinga membrii juriului IAA Worldwide Responsibility Award sa o nominalizeze ca finalista a acestui festival.
In finala, Ogilvy Group Romania va competitiona cu agentii prestigioase precum BBDO New York, GREYnyc si JWT Italia.
Juriul este format din oameni de creatie de talie mondiala cu o vasta experienta in comunicarea sociala, precum Marcio M. Moreira, Vice Chairman and International Chief Creative Officer McCann Worldgroup, Edgar Gianesi, Creative Director, Lowe Brasil, Peggy Conlon, President, The AdCouncil (USA) si este prezidat de Bob Scarpelli, Chairman and Worldwide Chief Creative Officer of DDB Worldwide.
Proiectul „Resurse pentru viitor” face parte din programul de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor” si urmareste sa educe publicul larg in spiritul responsabilitatii si al unui mod rational de folosire a resurselor.
Lucrarile castigatoare vor face parte din expozitia mondiala itineranta ACT 2008, care isi va avea debutul la Washington DC, cu ocazia Congresului mondial al IAA.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: