Agentia de publicitate Friends Advertising si-a sarbatorit vineri primii cinci ani de existenta. Cu o cifra de afaceri de peste 10 milioane de lei si cu 20 de clienti la activ, Friends include in strategia pe anul acesta imbogatirea portofoliului cu clienti externi.

“In 2008 ne propunem sa imbogatim portofoliul de clienti Friends Advertising cu clienti externi, din afara Romaniei. Lor le vom oferi aceleasi servicii de comunicare profesioniste, cu accent pe intelegerea nevoilor specifice si pe acordare de ajutor real pe probleme reale de comunicare. Acest lucru se si intampla deja in cadrul politicii de sinergie a grupului IMSG din care agentia face parte”, ne-a declarat Monica Jitariuc, PR Coordinator al agentiei.

Friends Advertising este o agentie full-service, care in prezent inseamna 25 de oameni, premii de creație, o cifra de afaceri de 10.462.532 lei in 2007 și 20 de clienți. Agentia a fost infiintata in 2003, printr-o investitie de 18.000 de euro. De atunci, afacerile Friends au crescut cu circa 40% anual.

“In cinci ani am propus și vandut multe strategii, idei, rute si concepte creative, pozitionari sau soluții de business, dar, cel mai important, am reusit sa ramanem “friends”, cu toate cresterile si nevoile inerente de adaptare.” declara Sorin Tranca, Creative Director și partener la Friends Advertising.

“In 2008 FRIENDS Advertising iși propune sa prezinte clienților sai o oferta integrata de servicii de comunicare, cu adevarat relevante, care sa raspunda cat mai clar nevoilor lor specifice de business si de comunicare. Ramanem in continuare același partener de incredere pentru clienții noștri” adauga Oana Lapadat, New Business Manager la Friends Advertising.

Friends Advertising a fost infiintata in 2003, in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca, cu o experienta de lucru in aceasta formula de aproape 10 ani. Nascuta sub semnul unor seniori in publicitate, Friends si-a intarit in timp aceasta pozitionare si lucreaza la consolidarea ei pe principalele zone ale comunicarii.

Friends s-a afiliat in 2007 la IMSG, reteaua internationala care activeaza pe piete emergente, si care isi propune ca pana la sfarsitul lui 2009 sa fie unul dintre primele 10 grupuri de comunicare din lume.

Doar in ultimii doi ani, Friends a deservit in jur de 25 clienti, printre care: Unilever (Sunsilk, Dero, Omo, Dove, Rexona, Delikat – dar si proiecte de Trade Marketing), Canon Photo-Video CEE (cont regional), TINA R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, ITV Rusia.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat si devin Wavemaker