Compania Volvo, prin intermediul Forum Auto, unic importator al marcii suedeze in Romania, a organizat saptamina trecuta, la Snagov, Volvo Brand Day, actiune care ar fi trebuit sa cuprinda si o regata de catamarane. Vremea nefavorabila a stricat insa planurile organizatorilor. Lavinia Huidan, presedintele Forum Auto, a tinut totuti sa precizeze ca acest eveniment nu este ultimul pe care Volvo il va organiza in Romania. In aceasta vara, pe litoral, vor fi organizate regate de catamarane, cistigatorii urmind sa fie premiati cu cite un weekend la mare.
Infiintata in 1927, compania suedeza Volvo este prezenta acum in aproape 120 de tari din intreaga lume, inclusiv in Romania.

Cu ocazia relansarii marcii suedeze, in Romania a sosit si Wim Maes, presedintele grupului Volvo Cars pentru Europa centrala si de est.

Volvo este o societate globala si trebuie sa evaluam situatia in intreaga lume. Dar, totodata, trebuie sa tinem cont si de specificul fiecarei piete. Cu ajutorul Forum Auto vom dezvolta in Romania produse si servicii adaptate la asteptarile clientilor romani, ne-a declarat boss-ul de la Volvo Cars.

1.000 de masini pe an

In tara noastra, marca suedeza are o cota de piata de 0,2 la suta, cu vinzari anuale de peste o mie de unitati. Cele 11 modele de autoturisme Volvo care se pot achizitiona la noi sint luxoase si bine echipate, excelind, in lupta cu rivalii BMW, Audi sau Mercedes la capitolul siguranta.

Cel mai ieftin autoturism Volvo este varianta S 40 pe benzina 1.8, care costa 22.104 euro (toate taxele incluse). Cel mai scump model este redutabilul SUV 4x4, XC 90 T, al carui pret, cu toate taxele, este de 48.564 de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri