Publicitatea online din India se duce spre 70 mil. euro anul acesta

Piata publicitatii online din India va inregistra, in 2008, 109 milioane de dolari (68,9 milioane euro), crescand cu pana la 32% in urmatorii patru ani – pana in 2012 – cand va ajunge la 319 milioane de dolari (201,7 milioane euro), relateaza eMarketer.

Publicitatea online din India va cunoaste cea mai mai rapida crestere din segmentul total de media si entertainment, potrivit unui studiu realizat de FICCI – PricewaterhouseCoopers.

India a cunoscut anul trecut o crestere de 17% in sectorul de media si entertainment, fata de 2006, iar industria de advertising a semnalat o crestere de 22% in 2007.

Desi piata de advertising online din India va creste considerabil pana in 2012, totusi, aceasta reprezinta doar 1% din profitul total obtinut pe piata de advertising indiana.

In plus, profitul obtinut din toate sectoarele de media si de divertisment va creste cu o rata anuala de 18%, inregistrand 33,5 miliarde de dolari (21,1 miliarde euro).

Aceasta suma va inregistra tot ceea ce tine de profitul obtinut din publicitatea televizata, din industria cinematografica, din reclame print si radio, din industria muzicala si jocurile video, dar si din publicitatea online si outdoor, releva studiul efectuat.

Totodata, vanzarile din industria muzicala reprezinta o ramura media slaba, intrucat profitul vanzarilor din muzica va creste cu o rata anuala de 2% din 2008 si pana in 2012, inregistrand 232 milioane de dolari (146 milioane euro), de la 177 milioane de dolari (111 milioane euro), cat se evalua profitul in 2007.

Migratia catre formatul digital se accelereaza, la nivel global, iar acest nou trend va ajunge, cu siguranta, si in India. In urmatorii cinci ani, media se va indrepta, in special, catre platformele mobile si digitale – transmisiuni online, filme digitale, video-on-demand (video la comanda), download de muzica de pe Internet, transfer de muzica pe telefoane prin sisteme wireless, publicitate online, jocuri video online si altele.

“Digitalizarea reprezinta viitorul celor mai multe sectoare de media si companii, care vor fi nevoite sa adopte aceasta revolutie tehnologica pentru ca este relevanta cu modelul promovat de propriile afaceri”, a declarat Timmy Kandhari, director executiv al PricewaterhouseCoopers in India.

Odata ce procesul digitalizarii se va stabili in peisajul global, va duce la reduceri de cost in actiuni precum dezvaluirea de continut, punand accentul pe calitatea acestuia, a adaugat Kandhari.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri