Incepand din luna martie, Stefan Stroe face parte din echipa Grey Bucharest in calitate de Strategic Planning Director, fiind responsabil de dezvoltarea si managementul departamentului de strategie al agentiei.

“Am acceptat propunerea Grey luand o decizie in care emotionalul si rationalul au avut ponderi comparabile. Am hotarat sa ma reintorc plin de energie la partea consacrata a strategic planningului, alaturandu-ma unei echipe experimentate, preocupata atat de eficienta cat si de creativitatea campaniilor. Intentionam formarea unei echipe de planning puternice, pe care clientii care investesc in strategie sa o ia in calcul in deciziile de marketing si care sa potenteze cat mai mult output-ul creativ al agentiei noastre”, spune Stefan Stroe

Cu o experienta de peste sapte ani in media si publicitate, Stefan Stroe este un nume cunoscut al industriei, atat pe partea de planning cat si pe partea de client service si media. A inceput in mai 2001 cand s-a alaturat echipei Media Direction ca Media Planner, dupa care a urmat Saatchi&Saatchi in 2003, agentie in care a lucrat timp de un an.

Din 2004 a facut parte din grupul Leo Burnett, mai intai ca Strategic Planner si apoi ca Brand Communication Manager. De la jumatatea anului 2006, Stefan a lucrat ca Strategic Planning Director la Starcom.

Realizarile si contributiile lui Stefan in zona constructiei de branduri au fost evidentiate in acesti ani atat prin castigarea unor pitch-uri importante, cat si prin rezultate de la festivalurile Effie Romania, Euro Effies si APG Creative Planning Awards.

Infiintata in 1992, agentia Grey Bucharest membra a WPP, se afla in topul agentiilor de publicitate full-service din Romania. Cu o echipa de peste 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey asigura servicii de comunicare integrata pentru companii si marci renumite la nivel national si international: British American Tobacco - Kent ºi Dunhill, Bosch, Butan Gas, Cosmopolis, GlaxoSmithKline- Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax ºi Corsodyl, Procter & Gamble - Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Hochland, ROMTELECOM ºi ClickNet, precum si servicii specializate de PR, BTL, shopper marketing, direct marketing si interractive.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri