Ceea ce il recomanda pe Moradpour pentru pozitia de presedinte al juriului Effie 2008 este expertiza pe care o detine in domeniul marketing-ului. Activitatile sale inglobeaza utilizarea tehnicilor mixului de marketing, repozitionarea brandurilor, lansarea de produse, activarea de campanii de marketing 3D. Portofoliul sau profesional cuprinde implementarea noului model de marketing 3D in intreaga Europa, prin relansarea in 2006 a brandului Pepsi in Rusia, Polonia, Romania, UK. Printre alte initiative derulate in calitate de Director de Marketing, se numara implementarea campaniei globale de repozitionare a brandului Pepsi Max, cea mai dinamica zona a portofoliului Pepsi.
In prezent, Presedintele juriului Effie 2008 coordoneaza activitatile de marketing ale PepsiCo International in cadrul biroului din Londra, dupa ce a ocupat mai multe functii in departamentele de marketing ale PepsiCo International in Franta si in biroul regional din Anglia. Thomas Moradpour este un sustinator al filozofiei premiilor Effie.
Inscrierile la premiile Effie Romania se vor face pana in data de 1 mai 2008 si vor fi centralizate de Millenium Communications - agentia organizatoare, iar castigatorii trofeelor vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data de 15 mai 2008.
Editia locala a premiilor Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: