Grupul de presa "Sanoma Hearst", prezent in Romania cu publicatiile "Beau Monde", "Cosmopolitan" si "Harpers\'s Bazaar", a lansat miercuri revista "Marie Claire", o noua publicatie glossy dedicata publicului feminin.
Redactorul-sef al editiei romanesti a revistei "Marie Claire" este Mara Stroe, care a detinut aceeasi functie in cadrul publicatiei "Glamour", editata in Romania de "Liberis Publications Romania".

Sanoma Hearst Romania este prezenta pe piata de publishing din 1999, si editeaza in jur de 11 publicatii, printre care "Beau Monde", "Cosmopolitan", "FHM" sau "National Geographic".

Editia romaneasca va aparea in 150 de pagini si va fi condusa de redactorul-sef Mara Stroe. "Marie Claire" se pozitioneaza ca revista lunara up-market si va cuprinde pagini dedicate modei, frumusetii, reportajului si stilului de viata.

Publisher-ul Theodor Manolache afirma ca, dupa o crestere de peste 44% a cifrei de afaceri a companiei in 2007, comparativ cu anul precedent, "Marie Claire" va ajuta propulsarea Sanoma Hearst "catre pozitia de lideri in 2008, pe piata revistelor din nia".

Primul numar al revistei "Marie Claire" a aparut in SUA, in 1937. In prezent, publicatia este editata in tari ca SUA, Marea Britanie, Franta, Italia, Spania, Rusia sau Ungaria, sub licenta Hearst Corporation, companie cu sediul in New York.

"Marie Claire", fondata in 1937 si relansata in 1954, apare in 29 de editii internationale, in 15 limbi si revendica peste 15 milioane de cititori in lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri