Sub sloganul “Professional Hocus-Pocus” si numele “Godmother”, peste week-end, Speed Promotion s-a transformat in cea mai noua agentie innovative de pe piata autohtona.
Godmother isi incepe activitatea avand deja un portofoliu de clienti noi, castigati in urma unor pitch-uri importante, precum: Agip, Stenyon sau COS, dar si cu o parte din clientii cu traditie ai Speed Promotion precum: Forever Living Products, Energy Holding, Midocar, Agricover sau Depozitul de Papetarie.

“Succesul pe care l-am avut in pitch-urile recente la care ne-am prezentat cu aceasta noua abordare ne face sa fim increzatori in pozitionarea Godmother, de innovative, pe care unii jucatori de pe piata o pot considera “curajoasa”. Iar echipa actuala a agentiei, prin experienta si pasiune, reprezinta principala garantie de care avem nevoie pentru a fi siguri ca la sfarsitul anului vom atinge obiectivele propuse, atat din punct de vedere al cifrei de afaceri cat si al portofoliului de clienti ” a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother.

Godmother este cea mai noua agentie autohtona pozitionata ca innovative si porneste la drum cu o echipa de 11 specialisti in comunicare si promovare, cu o experienta relevanta in rezolvarea intr-o maniera inedita si chiar “magica” a proiectelor de advertising.

“Advertising-ul este in esenta despre gasirea unei forme atractive in care sa prezinti un produs, sa creezi povesti, asteptari, fantezii, sa il faci sa fie dorit si evident sa se vanda. Godmother nu isi propune sa reinventeze esenta advertisingului ci sa se intoarca la ea: sa gasim abordarea “magica” a fiecarui brand si sa il prezentam in formele sale mai putin obisnuite, astfel incat sa ii spuna fiecarui consumator o poveste, care sa il resimbolizeze.” a adaugat Ana Negoita, Creative Director Godmother.


Inca de la sfarsitul anului 2007, Speed Promotion a inceput sa regandeasca strategia de abordare a pietei, proces care a determinat restructurara echipei in linii de business specializate pe arii de expertiza, in concordanta cu experienta membrilor. Rebranding-ul vechii agentii si infiintarea Godmother, care ataca incepand din aprilie piata autohtona de innovative, reprezinta unul dintre cele mai importante rezultate ale acestui proces.

“Am luat decizia de a ma retrage din functiile executive ale agentiei la inceputul acestui an si de a preda conducerea unei echipe de management experimentate alcatuita din Valentin Vacarus – Managing Director Godmother si Ana Negoita – Creative Director Godmother. Echipa agentiei este una noua, formata din oameni cu foarte multa experienta, de care sunt foarte mandru” a declarat Dorin Boerescu, fondator Speed Promotion.

Godmother estimeaza ca va incheia anul 2008 cu o cifra de afaceri de peste 1,5 milioane de euro si cu un portofoliu relevant de clienti noi, castigati in urma unor pitch-uri importante.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri