Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, fosti directori de creatie la Leo Burnett, au intrat in echipa Tempo la doar patru zile dupa anuntarea plecarii de la Leo Burnett. Cei doi vor ocupa functia de Chief Creative Partner si vor coordona divizia de creatie Tempo si integrarea acesteia la nivelul grupului, sprijinind diviziile de media, PR, interactive, BTL.
Tempo este, pentru Arsenoaiei, locul in care si-a inceput cariera, in urma cu opt ani. De atunci a trecut prin mai multe agentii, iar in ultimul an si jumatate a ocupat functia de director de creatie la Leo Burnett. Adrian Preda i s-a alaturat, pe aceeasi functie, in urma cu mai putin de trei luni. Ambii au parasit agentia saptamana trecuta, alaturi de inca zece oameni ai departamentului de creatie.

"La Tempo am inceput sa-nteleg cu ce se mananca munca de creatie, aici i-am prins gustul”, spune Emilian Arsenoaiei. “Dupa vreo 8 ani de experiente, unele foarte frumoase, altele mai putin fericite, ma-ntorc in Tempo cu acelasi gand cu care am plecat: pentru unii muma, pentru altii ciuma. Doar ca de asta data chiar stiu ce vorbesc. Si, impreuna cu Predu, sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti", a adaugat Arsenoaiei.

Si Adrian Preda evoca perioada din urma cu sapte ani, cand Tempo reunea nume precum Viorel Mihalcea, Sorin Tranca, Costin Popescu si Ema Prisca. “Suntem sapte ani mai tarziu si ce imi doresc este ca, impreuna cu Emilian, sa fac Tempo sa zica precum Arnold Terminatorul: «I’ll be back»”, a spus Preda.

“Ii vom sprijini pe Emilian si Adrian sa construiasca un mecanism creativ capabil sa livreze un produs de comunicare integrat, care sa sensibilizeze consumatorul zilelor noastre. Ne dorim sa recompensam increderea primita de la clienti oferindu-le eficienta, memorabilitate si, nu in ultimul rind, din nou premii”, a spus Vlad Grigoriu, Managing Partner Tempo Advertising.

Schimbarea de la Tempo Advertising urmeaza unei perioade de agitatie in Leo Burnett, ce include plecarea a 12 oameni si zvonul potrivit caruia Orange ar fi incheiat colaborarea cu Leo Burnett, nemultumit fiind de rezultatele agentiei. Actionarii Leo Burnett, Stefan si Ioana Iordache, motiveaza plecarea angajatilor printr-o decizie de business ce vizeaza optimizarea si eficientizarea resurselor agentiei. Cei doi refuza sa dea detalii despre contul Orange.

O alta informatie, publicata ieri pe zoso.ro, sustine ca Leo Burnett ar fi pierdut si contul Philip Morris. “Philip Morris este in continuare clientul agentiei”, a declarat un reprezentant al Leo Burnett. Peter Imre, Corporate Affairs Manager Philip Morris, a refuzat sa comenteze informatia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri