DOMO colaboreaza din nou cu Brandient pentru revitalizarea strategiei si a suportului de comunicare externa de brand. Obiectivele urmarite sunt cresterea impactului vizual al comunicarilor tactice si de accentuare a personalitatii prietenoase, placute si accesibile a brandului.
Dupa rebrandingul realizat in 2005, cand a lansat noua identitate de corporatie creata de Brandient, DOMO si-a consolidat pozitia intre primii jucatori de profil, fiind retailerul de electrocasnice cel mai profitabil si cu cea mai mare rata de crestere a vanzarilor.

Solutia livrata de Brandient a extins potentialul grafic generos al avatarurilor DOMO (bilele cu dungi din logo-ul companiei) prin crearea a doua personaje — un catel si o pisica — simpatice, pline de umor si care se harjonesc tot timpul. Aceste personaje functioneaza ca reprezentanti de vanzari ai DOMO, straduindu-se sa faca actul de vanzare mai placut, mai memorabil si mai putin formal, regasindu-se in toate punctele de contact cu brandul — in grafica din punctul de vanzare, in spoturile TV, in afisajul stradal si in literatura de informare si vanzare.

Creatia este semnata de designerii Brandient, Alin Tamasan si Eugen Erhan, sub conducerea lui Cristian “Kit” Paul, Creative Director Brandient si cu colaborarea Studio 6 pentru partea de animatie.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii™. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.

Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte complexe de branduri locale, printre care: rebrandingul lantului de retail Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al
Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzú.

Brandient a elaborat in 2006 pentru BusinessWeek primul Top al celor mai valoroase 50 de branduri locale si este cea mai premiata consultanta de brand est-europeana a ultimilor 3 ani.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri