Mai mult de o treime din americanii nascuti dupa anul 1946 utilizeaza Internetul si jumatate dintre cei cu varsta cuprinsa intre 62 si 71 de ani folosesc mediul online, arata un studiu recent efectuat de Pew, citat de eMarketer.
Utilizatorii de Internet cu varsta de peste 62 de ani sunt mai bine educati si au venituri mai mari decat cei care sunt de-o seama cu ei, dar care nu folosesc mediul online, releva o cercetare efectuata de Focalyst.

Astfel, din persoanele trecute de 62 de ani, 75% dintre cei care utilizeaza Internetul sunt absoventi ai unei facultati, cel putin, si au un venit pe familie de 55.000 dolari (35.510 euro) pe an. De asemenea, 26% dintre acestia sunt angajati si 70% sunt casatoriti sau au un partener de viata, si cheltuie aproximativ 1.754 dolari (1.132 euro)/luna.

In schimb, doar 42% din cei care fac parte din aceeasi categorie de varsta, insa nu folosesc Internetul, au urmat o facultate. Acestia au un venit anual de 27.000 dolari (17.432 euro) si doar 13% dintre ei ocupa un loc de munca, pentru ca doar 48% sa fie casatoriti si sa aiba un vent lunar de 1.059 dolari (683 euro), potrivit eMarketer.

Seniorii utilizeaza Internetul pentru a tine legatura cu familia, dar si pentru a efectua cautari. In plus, un sfert dintre acestia folosesc spatiul digital pentru alte activitati, cum sunt platile bancare, iar o cincime dintre cei peste 62 de ani utilizeaza Internetul pentru a se juca.

Totodata, utilizatorii mai varstnici din Statele Unite sunt mai receptivi la reclamele online decat cei tineri.

De fapt, cele mai multe achizitii in mediul online au fost facute de cei cu varsta trecuta de 62 de ani, in domenii precum cel farmaceutic, al asigurarilor, calatoriilor si bunurilor de larg consum, relateaza eMarketer.

Marketerii au declarat ca cele mai importante segmente demografice din Statele Unite sunt asa-zisii boomeri (88%), urmati de generatia X si populatia latina (86%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri