Etarget Romania, companie care ofera publicitate de tip pay-per-click, a atins nivelul de afisare de 7,5 milioane de anunturi text pe zi. In medie, pe paginile romanesti de Internet din reteaua Etarget sunt afisate de la 4000 pana la 6000 de anunturi pe minut. Aceste rezultate au fost atinse la putin peste un an de activitate pe piata locala, compania intrand in Romania in ianuarie 2007.

Reteaua Etarget ofera serviciile sale unui spectru larg de companii ale mediului de afaceri romanesc, cu bugete de publicitate variind de la 100 RON, pana la mii de RON. Sistemul dovedeste, astfel, ca este accesibil atat companiilor mici cat si celor de talie mare, acestea avand posibilitatea de a-si posta anunturile in reteaua Etarget care a atins aproape 90 de website-uri. Printre acestea se pot enumera ROL.ro , Acasa.ro sau Ele.ro.

Sistemul de advertising promovat de Etarget vizeaza eficienta, prin directionarea pe pagina web a clientilor doar a acelor vizitatori care sunt direct interesati. Mai mult, clientii Etarget nu platesc pentru simpla afisare a anuntului ci doar in momentul in care se acceseaza anuntul respectiv.

“Sistemul de advertising PPC oferit de Etarget este foarte apreciat in intreaga lume. In unele tari din Europa de Vest, investiile in advertisingul contextual au depasit deja bugetele pentru advertisingul la radio. Ne bucuram sa constatam ca acest trend se extinde si pe piata locala, intrucat acest tip de advertising ofera o valoare adaugata atat celor care navigheaza pe internet cat si companilor care sunt in cautarea clientilor potriviti pentru serviciile oferite.” spune Dusan Urban, country manager Etarget Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si