“Cu aceste rezultate, News Outdoor Romania si-a consolidat pozitia pe piata de outdoor din Romania, piata care a insumat anul trecut aproximativ 60 milioane de euro. Vom continua sa ne mentinem strategia si politica firmei, aceea prin care calitatea, dar si o buna colaborare cu clientul sunt mult mai importante decat cantitatea si extinderea agresiva”, a declarat Dierk Zeigert, Director General News Outdoor Romania. Politica cu privire la calitate se regaseste si prin concentrarea companiei pe locatii importante, in detrimentul unei dezvoltari excesive a retelei.
Pentru anul in curs, asteptarile companiei sunt mai mari decat cele de anul trecut. “Piata este intr-o continua crestere, proces care va continua. Este vizibil ca sunt din ce in ce mai multe domenii care incep sa utilizeze outdoorul in mod regulat si consecvent. Este vorba despre investitii mari din sectorul de retail si bunuri de larg consum sau cel bancar” a declarat Raluca Grigorescu, Director de Vanzari in cadrul companiei.
In acest an, tendinta pietei de outdoor este de a extinde aria de acoperire pe orase, din ce in ce mai multe campanii trecand de la o strategie de comunicare realizata in special in Bucuresti si in principalele orase, la o strategie care include un numar mult mai mare de orase.
News Outdoor Romania dispune in prezent de peste 3.700 de fete publicitare pe intreg teritoriul tarii, deservind clientii in calitate de furnizor national si avand, in afara de biroul din Bucuresti, un numar de alte noua birouri regionale. in toate birourile sale din Romania, compania are in prezent un numar de 102 de angajati, fata de 80 in 2007, respectiv 65 de angajati in 2006.
News Outdoor Romania este parte a comunitatii si partener al oraselor in care isi desfasoara activitatea. Compania este angajata in numeroase campanii sociale ale NGO-urilor si organizatiilor caritabile precum Centras sau United Way, oferind gratuit structuri publicitare in orasele in care aceste organizatii desfasoara campanii sociale. in nume propriu, News Outdoor Romania organizeaza regulat evenimente pentru copiii orfani si programe speciale pentru persoane defavorizate.
Anul acesta, campaniile electorale vor avea o influenta benefica asupra sectorului outdoor, avand in vedere ca toate structurile publicitare ale companiei vor fi folosite prin contracte comerciale. “Campaniile electorale ne aduc, in esenta, profit, precum toate celelalte campanii comerciale” a concluzionat Dierk Zeigert, Director General News Outdoor Romania.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: