Una din cele mai prestigioase competitii de PR, SABRE Awards, si-a decernat azi-noapte castigatorii. Agentia GMP PR vine acasa cu doua premii la categoriile Community Relations si Publicity Stunt pentru campaniile Zidul Indiferentei si De ce iubim Bucurestiul.
Zidul Indiferentei, campanie realizata pentru Fundatia Sensiblu, a inclus amplasarea unui zid in Piata Universitatii pe care au fost mentionate femeile ucise de sot, tata sau fiu in Bucuresti. Scopul campaniei a fost sensibilizarea romanilor la violentele petrecute in familie. Campania a fulminat cu un gest simbolic, daramarea zidului ca o promisiune de renuntare definitiva la indiferenta.

Zidul Indiferentei a castigat Gold Sabre la categoria Evenimente – Publicity Stunt unde a concurat cu Tempo PR, care a inscris Bradul Millennium, dar si cu Porter Novelli Olanda si Weber Shandwick Marea Britanie.

Campania sociala De ce iubim Bucurestiul realizata pentru Apa Nova a avut ca scop implicarea emotionala a locuitorilor orasului in viata acestuia. Aceasta campanie a fost nominalizata la categoria Community Relations, alaturi de agentii mari ca de ex. Weber Shandwick Scotia si Porter Novelli Arabia Saudita.

“Romania a fost indiscutabil vedeta serii la Venetia, agentiile romanesti au aratat ca pot concura oricand cu cele mai mari retele ale lumii. Am fost mandra de noi, am fost mandra de industria de PR din Romania”, spune Ioana Manoiu, Managing Director.

Paul Holmes, presedinte si CEO The Holmes Group si initiatorul SABRE Awards, a avertizat agentiile din Franta, Anglia si restul Europei sa nu intre pe piata romaneasca pentru ca nu au sorti de izbanda: „Romania este in acest moment cea mai creativa si mai competitiva piata din Europa! V-ati bate cu unele dintre cele mai bune agentii de PR din Europa si ati esua!”

GMP PR a inscris trei campanii: Apa Nova – “De ce iubim Bucurestiul”, Fundatia Sensiblu – “Zidul Indiferentei” si SECS – “Dragoste fara griji”, ultima fiind nominalizata la "cea mai buna campanie din Europa de Est".

GMP PR a fost lansata ca si companie in vara anului 2007, din departamentul de PR al agentiei GMP Advertising. Este o agentie care se adreseaza clientilor care vor sa faca diferenta in industria pe care o reprezinta si au curajul sa faca lucrurile altfel.

GMP PR ofera servicii integrate de PR pentru companii locale si multinationale precum Apa Nova, Lufthansa, Mediplus, McDonalds, ROCA, Romtelecom, Sensiblu, SECS (Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala), Timisoreana, Toyota Romania, Tiago Malls, Unilever.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri