Zidul Indiferentei a castigat Gold Sabre la categoria Evenimente – Publicity Stunt unde a concurat cu Tempo PR, care a inscris Bradul Millennium, dar si cu Porter Novelli Olanda si Weber Shandwick Marea Britanie.
Campania sociala De ce iubim Bucurestiul realizata pentru Apa Nova a avut ca scop implicarea emotionala a locuitorilor orasului in viata acestuia. Aceasta campanie a fost nominalizata la categoria Community Relations, alaturi de agentii mari ca de ex. Weber Shandwick Scotia si Porter Novelli Arabia Saudita.
“Romania a fost indiscutabil vedeta serii la Venetia, agentiile romanesti au aratat ca pot concura oricand cu cele mai mari retele ale lumii. Am fost mandra de noi, am fost mandra de industria de PR din Romania”, spune Ioana Manoiu, Managing Director.
Paul Holmes, presedinte si CEO The Holmes Group si initiatorul SABRE Awards, a avertizat agentiile din Franta, Anglia si restul Europei sa nu intre pe piata romaneasca pentru ca nu au sorti de izbanda: „Romania este in acest moment cea mai creativa si mai competitiva piata din Europa! V-ati bate cu unele dintre cele mai bune agentii de PR din Europa si ati esua!”
GMP PR a inscris trei campanii: Apa Nova – “De ce iubim Bucurestiul”, Fundatia Sensiblu – “Zidul Indiferentei” si SECS – “Dragoste fara griji”, ultima fiind nominalizata la "cea mai buna campanie din Europa de Est".
GMP PR a fost lansata ca si companie in vara anului 2007, din departamentul de PR al agentiei GMP Advertising. Este o agentie care se adreseaza clientilor care vor sa faca diferenta in industria pe care o reprezinta si au curajul sa faca lucrurile altfel.
GMP PR ofera servicii integrate de PR pentru companii locale si multinationale precum Apa Nova, Lufthansa, Mediplus, McDonalds, ROCA, Romtelecom, Sensiblu, SECS (Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala), Timisoreana, Toyota Romania, Tiago Malls, Unilever.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: