Conceptul conferintei este „Adevar sau Provocare in marketing si comunicare”. Potrivit organizatorilor, de la teorie la practica este un drum lung, iar transformarea oportunitatilor in succes reprezinta o provocare atat pentru clientii de publicitate, dar mai ales pentru agentii si furnizori, fie ca vorbim de media, BTL, OOH sau new media.
Conferinta, structurata pe trei sectiuni, trece in revista conceptul de end-to-end communication proces pentru a evidentia punctele sensibile unde comunicarea nu mai este investitie ci pierdere.
Sesiunea a II-a puncteaza tendintele in marketing si comunicare la nivelul anului 2008. Studiile de caz vor evidentia cum oportunitatile au fost fructificate, dar si ce provocari a ridicat fiecare campanie in parte.
Cuvant de ordine - new media. Sesiunea a III-a raspunde la intrebarea: Ce reprezinta Internetul in marketing - tehnologie sau comunicare? Specialisti cu experienta internationala vor dezbate problematica publicitatii online in acesta sesiune a conferintei. Concurenti, dar si colegi de breasla, vor demonstra cum tehnologia este pusa in slujba comunicarii de marketing.
Companiile pot afla mai multe informatii, pot adresa intrebari vorbitorilor in cadrul siteului web www.marketing247.ro, urmand ca cele mai interesante intrebari sa-si gaseasca raspuns si in cadrul conferintei, care este si un bun prilej de networking.
Organizatorii conferintei sunt Exposib si Camera de Comert si Industrie Sibiu cu sprijinul Hotel Ramada Sibiu, iDesign, Visual Concept, printcenter.ro.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: