In varsta de 26 de ani si cu o experienta de peste patru ani in comunicare, Iuliana Stere va gestiona comunicarea online pentru intreg portofoliul de clienti ai grupului de companii din care face parte Initiative, printre acestia numarandu-se branduri precum: Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer etc.
"Sunt sigur ca Iuliana va continua cu succes extinderea investitiilor in mediul digital, iar experienta ei va contribui la dezvoltarea comunitatii digitale Initiative. Ma bucur sa fi facut parte din acest departement care mi-a oferit o noua perspectiva asupra business-ului online si mi-a deschis noi orizonturi catre pozitia mea de acum la Httpool.”, afirma Laurentiu Pop, ex New Media Manager Initiative.

Printre atributiile Iulianei Stere se numara proiectele speciale, partea de buying si strategie, relatia cu furnizorii de spatii si servicii online, precum si permanenta informare a comunitatii digitale din Initiative si din grupul Lowe cu privire la evolutia pietei de profil.

Iuliana Stere a absolvit ASE-ul, sectia Relatii Internationale, o serie de cursuri de business planning in Scotia precum si un program de masterat in Comunicare si Relatii Publice. Are la activ proiecte de PR, advertising si, bineinteles, campanii de new media, toate derulate pentru sau in spatiul online. Printre conturile de suflet ale Iulianei se numara HBO, Peugeot, ABN AMRO sau Domo.

„In media am ajuns sa lucrez pentru ca am castigat un concurs in stilul Big Brother organizat de un furnizor de continut si servicii pe internet. M-au fascinat perspectivele online si am acceptat provocarea de a ma ocupa de brand-ul respectiv.

Simt o atractie incredibila pentru mediul de agentie; ma fascineaza si ma stimuleza in acelasi timp! Atunci cand am primit propunerea de a trece de aceasta parte a baricadei, am stiut ca ma aflu in fata uneia dintre cele mai importante decizii din viata mea. Nu m-am inselat, ba mai mult, duetul agentie - online s-a dovedit a fi nu doar unul de succes ci un stil de viata care ma defineste si pe care mi-l asum cu pasiune in fiecare zi”, afirma Stere, care isi propune sa creasca din punct de vedere calitativ cat mai multi oameni si cat mai multe servicii de online intr-una din cele mai puternice firme de media de pe piata romaneasca.

In timpul liber, Iuliana isi cultiva pasiunea pentru cultura si civilizatia scotiana, dar si obiceiurile culinare vegetariene inspirate de bucataria indiana. Citeste cu placere carti biografice, apreciind ca se poate invata mult din vietile si experientele altora si se da in vant dupa teatrul rusesc.

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume. Initiative asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de circa 19 miliarde de dolari in anul 2003, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati in cele 99 de birouri la nivel global.

Initiative este membra a Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG]. Activa pe piata de media romaneasca de 12 ani, Initiative Romania este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.

Portofoliul Initiative Romania include Orange Romania, Sarantis Romania, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, MOL Romania, Georgia Pacific, Pernod Ricard, PriceWaterhouseCoopers, BMW, Austrian Airlines, Fujitsu Siemens Computers, Iberia, Vitan Platinium Towers, Power Horse, Continental, Reinert, Provident Financial, Carrefour Galleries.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri