Leo Burnett este din nou finalista la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.
Astfel, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a fost nominalizata de 3 ori la Euro Effie si care a adus in tara un Bronz de la editia din 2007 a aceluiasi festival.

Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este “Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble. “Best from Traditions” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata in alte opt tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania.

“Leo Burnett continua sa exporte eficienta, iar aceasta campanie o dovedeste. Mizam pe campania «Best from Traditions» dupa succesele pe care le-am avut la APG Awards si dupa confirmarile de la Effie Romania”, a declarat Razvan Matasel, Head of Planning la Leo Burnett Romania.

“Este extraordinar faptul ca toate campaniile cu care Leo Burnett a fost nominalizata la Euro Effie sunt concepute pentru branduri ale Procter & Gamble – unul dintre cei mai vechi si mai dragi clienti ai nostri. Impreuna, am creat povesti de success, recunoscute pe plan international, la Euro Effie: campania «Fruity Power» pentru Wash & Go - in 2005, campania «Tide pentru Supermame», pentru Tide in 2007 si acum, din nou Wash & Go”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner, Monica Roca – Junior Brand Communication Executive, Claudia Maxim – Brand Communication Supervisor Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans, Dana Cristea - Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Co-Creative Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager.

Din partea P&G a participat la campanie, Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager, Maria Pichiu – Brand Manager, Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Ilan Nacash – Marketing Director.

Jurizarea lucrarilor finaliste va avea loc la sfarsitul lunii iunie, urmand ca premiile Euro Effie Awards 2008 sa fie decernate in luna septembrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri