Intr-o epoca in care toate media se indreapta spre digitalizare si spre interactivitate, radioul se urneste mai greu. Specialistii industriei proiecteaza pentru viitor un radio digital, care foloseste imagini, dar care isi pastreaza caracteristicile clasice: accesibilitatea si rolul “ambiental”.
Radioul va trebui sa treaca printr-un proces de digitalizare, daca vrea sa devina mai atractiv pentru marii producatori de device-uri”, a spus Nick Piggot, head of creative technology GCap Media PLC. In viitor, Apple, Nokia si Sony ar trebui sa devina interesati sa includa radioul in produsele lor multimedia, prin intermediul carora ascultatorul va avea o noua experienta radio: una personala si interactiva.

De exemplu, atunci cand utilizatorul va cauta o melodie pe iPod va fi anuntat instantaneu care sunt posturile de radio ce vor difuza respectiva melodie in viitorul apropiat. Device-urile le vor permite utilizatorilor si sa grupeze posturile de radio dupa criteriile alese de ei – de la ordinea alfabetica pana la clasificarea in functie de genurile muzicale. In viitor, playlist-urile vor fi concepute in functie de preferintele ascultatorilor, care vor putea trimite si continut creat de ei.

Cititi mai multe in Wall-Street la Cannes Lions 2008, un proiect special dedicat Festivalului de Publicitate Cannes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri