Mai mult de jumatate din bugetele de marketing sunt alocate sectorului online in momentul de fata, procentul serviciilor de web marketing fiind de 53%, la nivel global, fata de 44%, cat insumeaza marketingul offline, arata eMarketer.
Astfel, 73% din cei care au participat la studiul efectuat de Clash-Media au declarat ca modul in care au comunicat pe piata s-a realizat prin canale online sau prin mai multe canale, iar 23% dintre acestia au utilizat doar mediul online.

Comparativ, doar 4% dintre respondenti au folosit mediile traditionale, in detrimentul celor online.

Asadar, marketerii s-au concentrat in campaniile lor indeosebi pe spatiul online. Sapte din zece marketeri sustin ca in companiile lor se utilizeaza servicii optimizate de cautare (79%), precum si servicii platite petru efectuarea cautarilor pe Internet 71%), dar ca se apeleaza si la e-mail marketing (75%).

Metodele specifice activitatilor de marketing offline nu se mai practica la fel de mult, singura ramura pe care acestea cunosc o crestere relativa fiind cea a publicitatii TV si din presa. Aproape 90% din marketeri vad generatia online ca pe un segment care se afla in continua crestere.

Din categoria offline, organizatiile participante la studiu au declarat ca folosesc ca instrumente de marketing printurile (in proportie de 65%).

Fara indoiala, piata de publicitate online din Statele Unite creste cu rapiditate. Analistii eMarketer estimeaza ca aceasta ascensiune va continua cel putin si in urmatorii cativa ani, ajungand sa cunoasca in 2012 o crestere de pana la 24,4%.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri