Kate Burns a ocupat functia de managing director pentru site-uri video la Google in Marea Britanie si a renuntat la job-ul sau dupa patru luni pentru a se alatura retelei Bebo din Europa in noul post creat, de vicepresedinte, potrivit Guardian.
Bebo a realizat acest demers in ideea de a concura pe piata retelelor sociale cu rivalii sai, Facebook si MySpace.

Burns, care s-a implicat anterior in lansarea platformei publicitare Doubleclick si a motorului de cautare Altavista pentru Marea Britanie, dar care a mai lucrat si in cadrul News International, va fi responsabila pentru actiunile desfasurate de Bebo in Marea Britanie, Irlanda si Polonia.

Aceasta va realiza un plan de extindere al retelei sociale pentru a lansa Bebo si in Italia, Spania, germania, Franta si Olanda in urmatorul trimestru din an.

Burns se va alatura echipei incepand cu data de 4 august. Aceasta detine un portofoilu remarcabil in industria de media digitala, avand un rol cheie in dezvoltarea acestui segment pentru ultimii zece ani.

“Creativitatea si dinamismul de care da dovada Kate ne fac sa credem ca aceasta este cea mai buna alegere pe care o puteam face pentru Bebo pentru a-i intari pozitia pe piata internationala”, a afirmat Joanna Shields, director executiv Bebo.

Shields a renuntat la functia de managing director pentru parteneriate la Google Europa, Orientul Mijlociu si Africa, si s-a alaturat Bebo in ianuarie 2007.

Burns a inceput sa lucreze pentru compania Google in 2001. In prezent, aceasta sustine Bebo, afirmand ca aceasta retea sociala “a constituit centrul dramatic al schimbarilor din peisajul media din ultimii doi ani”, dupa cum declara Burns, care a mai lucrat si pentru Yahoo, Ziff Davis si News International.

Totodata, aceasta asteapta cu nerabdare sa faca parte din echipa Bebo si sa lucreze cu unul din cele mai profunde site-uri din Marea Britanie. Burns spera sa dezvolte rapid afacerea si sa ii creasca profitabilitatea.

AOL, care detine si 10% din Google, a achizitionat Bebo pentru a contribui la cresterea sectorului de publicitate numit Platform A si pentru a mari valoarea publicitatii online.

Achizitia acestui site social ar putea reprezenta o strategie de crestere a popularitatii si in alte regiuni, mai ales pentru ca AOL este foarte puternic in Statele Unite.

Comscore estimeaza numarul utilizatorilor unici lunari pentru retelele MySpace si Facebook la mai mult de 110 milioane fiecare, iar Bebo la doar 30 de milioane.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri