Cotidianul "Le Parisian" dezvaluie ca Dacia Logan este supusa unui adevarat sabotaj pe piata franceza. Acest sabotaj nu vine din partea concurentei, ci chiar din partea Renault. Astfel, distribuitorii primesc prime duble pentru vanzarea unui Clio; orice publicitate pentru Logan, in Franta, a disparut; vanzatorii sunt instruiti sa propuna Logan la pret maxim si, in cazul in care clientul vrea totusi sa cumpere masina, i se spune ca trebuie sa astepte 4 luni, in timp ce Clio ii poate fi livrata imediat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri