Actualul Primar General al Municipiului Bucuresti, Sorin Oprescu, si-a construit strategia de comunicare din timpul campaniei electorale alaturi de agentia independenta AdVenture. Campania s-a desfasurat pe TV, print, radio, outdoor, Internet.
Campania lui Oprescu a fost demarata inca de la instalarea primelor corturi, odata cu sloganul “Independent politic, dependent de voi”. Au urmat “Primul pentru Bucuresti”, “Votul tau e mai puternic decat interesele lor” si “Duminica putem scrie istoria”.

Marele avantaj pe care l-a avut echipa AdVenture a fost ca, spre deosebire de unii din contracandidatii sai, Sorin Oprescu era deja un brand. “Noi nu am facut decat sa ne uitam la Sorin Oprescu ca la un brand, cu personalitatea si valorile sale, si sa vedem ce mesaje i s-ar potrivi cel mai bine” declara Mircea Moldovan, Co-Creative Director AdVenture.

Un mare impact l-a avut spotul viral “Buldogul”. Unii l-au apreciat, altii l-au blamat, dar toata lumea a vorbit de el, spun reprezentantii agentiei. “Buldogul a demonstrat inca o data ca o idee e mai puternica decat orice executie, orice buget ai putea avea” ne-a declarat si Daniel Toma, Co-creative Director AdVenture. “Joi am avut ideea, vineri i-am povestit-o candidatului, sambata dupa-amiaza am filmat 20 de minute in Parcul Kiseleff si rezultatul….ei bine, l-ati vazut cu totii”.

“As vrea sa mentionez ca o contributie majora au avut-o si Laurentiu Dumitrescu (Emblem) care a realizat site-ul www.sorinoprescu.ro, precum si Mile Carpinisan, cel care a realizat spotul video ce a rulat pe diferitele canale TV”, a spus Alex Zamfir.

Ce a insemnat pentru noul Primar General colaborarea cu AdVenture? „O experienta cu totul noua! Oamenii astia vorbeau despre mine ca despre un detergent si, de cele mai multe ori a trebuit sa ii cred pe cuvant in ceea ce mi-au propus”, a spus Sorin Oprescu.

De ce a castigat Sorin Oprescu alegerile? Cei de la AdVenture spun ca doua sunt motivele principale: in primul rand si-a dorit acest lucru mai mult ca oricare alt candidat si in al doilea rand a inteles ca ii va fi mult mai bine daca asculta de niste profesionisti, fie ca au fost ei oameni de PR, de advertising, de logisitica sau pur si simplu oameni care au trecut prin multe campanii.

“Au fost cativa oameni cu care am format o echipa extraordinara. Victor Dumitriu, Adrian Thiess, Cornel Comsa, Aurel Vlaicu, Adi Stanescu, Nadina Nedelea, Marie Jeanne Ion. Si nu in ultimul rand, Mircea Oprescu, cel care, dupa parerea mea, merita cele mai mari felicitari pentru aceasta reusita. Pentru ca este o mare reusita si eu cred sincer ca pe 15 iunie am reusit sa scriem istoria”, a mai spus in incheiere Alex Zamfir.

Din partea AdVenture au lucrat la aceasta campanie: Daniel „Tomitza” Toma – Co-creative Director, Mircea Moldovan – Co-creative Director, Elisa Olteanu – Copywriter, Alex Laur – BTL manager, Stefan Popescu – Media Planner, Liviu Redeleanu – Managing Partner, Alex Zamfir – General Manager.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri