“«Romani in Europa» este unul dintre cele mai complexe proiecte de comunicare care a fost vreodata desfasurat avand ca centru de coordonare Romania. Echipa de proiect Saatchi & Saatchi si consortiul care o sprijina au peste 15 ani de experienta in domeniul strategiilor de comunicare si a implementarii acestora. Ne bucuram ca Saatchi & Saatchi are ocazia sa lucreze pentru apararea si pentru imbunatatirea imaginii sutelor de mii de romani de peste hotare”,a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi Romania.
Aceasta campanie isi propune sa ofere o perspectiva corecta, obiectiva, echilibrata asupra subiectului sensibil al imigratiei romanesti si sa genereze un contra-curent de opinie in spatiul public spaniol. Grupurile tinta vizate de campanie sunt: cetatenii spanioli, in special cei din zonele cu comunitati mari de romani, mass-media din Spania, liderii de opinie, oamenii politici din Spania si din Romania si comunitatile de romani din Spania.
Campania dezvoltata de agentia Saatchi & Saatchi se numeste “Romania pozitiva” si are o acoperire nationala. Proiectul este implementat de o echipa internationala din care face parte Saatchi & Saatchi Spania si este coordonat de Saatchi & Saatchi Romania.
Campania „Romania pozitiva” are o abordare puternic emotionala menita sa sublinieze cat mai vizibil valoarea incontestabila adusa de catre romanii aflati pe teritoriul Spaniei, in diverse domenii de activitate, fara insa a fi ostentativa sau jignitoare la adresa cetatenilor spanioli.
Conform datelor prezentate de catre Institutului National de Statistica din Spania (INS) si comunicate de ASG, in iunie 2007, romanii reprezentau a doua comunitate de imigranti din Spania, cu un numar de 524.995 de persoane inscrise in registrele primariilor locale, dupa marocani si inaintea ecuadorienilor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: