Agentia de marketing direct Proximity este pentru a treia oara in finala festivalului DMA International Echo Awards, cel mai important festival international de comunicare directa.
Proiectele dezvoltate de Proximity pentru organizatia Salvati Copiii si-au rezervat din nou un loc in finala festivalului la categoria “Not for profit”, alaturi de unele dintre cele mai importante nume la nivel mondial din direct & relationship marketing.

“Ne bucura si ne onoreaza faptul ca suntem pentru a treia oara in finala Echo. Pentru doua Silver Echo si acum, iata, inca o nominalizare, cred ca au contat abordarea proaspata si diferita, strategia, rezultatele generate si, nu in ultimul rand, executia”, spune Gabriela Terchila, Managing Director al Proximity.

Lucrarea “Heaven vs Hell”, finalista Echo 2008, face parte dintr-un proiect mai amplu de sprijinire a Festivalului Brazilor de Craciun, sustinut si de grupul BBDO inca din anul 2002. In fiecare an, Salvati Copiii organizeaza Festivalul Brazilor de Craciun, o licitatie de brazi unici, creati de cunoscuti designeri si artisti romani. Fondurile astfel obtinute sunt folosite pentru a-i retrimite la scoala pe copiii care muncesc.

Lucrarea a constat intr-un direct mailing trimis designerilor. Pachetul continea doua scrisori, una alba si una neagra, fiecare scrisoare avand un call-to-action care il contrazicea pe cel din scrisoarea alaturata. Scrisoarea neagra venea din iad si ii solicita designerului sa semneze un pact de neimplicare in slujirea Binelui, iar scrisoarea alba venea din Rai si il imputernicea pe designer sa creeze un brad de Craciun pentru Salvati Copiii. Insotita de Cartea Creatorului (brieful de creatie pentru designer), scrisoarea alba a generat o rata de raspuns de 83%, iar suma obtinuta din licitarea brazilor de Craciun a fost cu 152% mai mare decat cea obtinuta in anul precedent.

Celelalte doua nominalizari ale Proximity la DMA International Echo Awards au ajuns sa fie premiate de catre exigentul juriu al festivalului. Astfel, atat in 2005 cat si in 2007, Proximity a castigat cate un Silver Echo, urcand pe scena de premiere alaturi de cele mai prestigioase agentii din domeniu.

Echipa Proximity care a dezvoltat proiectul finalist la Echo este formata din: Cristina Ciuca, Florina Alexandru, Calin Ionescu, Richardo Nedela, Robert Neacsu, Mihai Iliescu, Dan Huber, Vlad Popovici, Gabriela Terchila.

DMA International Echo Awards este cel mai important festival international de comunicare directa, organizat de Direct Marketing Association din Statele Unite. DMA Echo Awards 2008 isi va desemna castigatorii pe 14 octombrie, in cadrul unei festivitati ce va avea loc in Las Vegas.

Proximity este prima agentie de direct & relationship marketing din Romania, care le ofera clientilor strategii integrate, sub deviza: Behaviour Changing Ideas.

Proximity este o agentie parte a Grupului BBDO Romania, alaturi de Graffiti BBDO, Pleon Graffiti si Media Direction, si este afiliata la reteaua Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali in domeniul direct & relationship marketing.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri