Petrom investeste 500.000 de euro intr-o campanie de responsabilizare in trafic

Petrom si Inspectoratul General al Politiei Romane demareaza o campanie care urmareste reducerea cu 2% a accidentelor rutiere cauzate de viteza excesiva. Campania publicitara “Viteza distruge vieti” a fost realizata de Leo Burnett, cu un buget de 500.000 de euro.

Campania va utiliza mediile TV, radio, presa scrisa, cinematografe si spatiile indoor ale retelei OOPS Media si se va desfasura, in faza initiala, pana la sfarsitul lunii august.

Campania este sustinuta de doua spoturi TV cu puternic impact emotional, care tintesc doua segmente de public. Primul spot, lansat sub sloganul “Poate traiesti, dar poti trai cu asta?” infatiseaza un tata care isi “ucide” familia si se adreseaza familistilor. Al doilea spot, unde doua tinere accidentate pozeaza alaturi de o masina sport se adreseaza tinerilor pasionati de masinile performante, sub mesajul “Viteza. Ti se mai pare cool?”.

Parteneriatul dintre Politia Romana si Petrom are o vechime de trei ani. In perioada 2006-2008, Petrom a investit in acest parteneriat circa 1,75 milioane de euro, potrivit Marianei Gheorghe, CEO Petrom.

Programul desfasurat de Petrom si Politia Romana in 2006 sub numele “Stop accidentelor rutiere. Viata are prioritate” a produs, potrivit lui Gheorghe, rezultate peste asteptari – reducerea cu 13% a accidentelor cauzate de neutilizarea centurii de siguranta (tinta initiala a campaniei era de 5%).

“Suntem compania cu cel mai mare numar de angajati din Romania. Avem o responsabilitate fata de viata lor, a rudelor si prietenilor lor”, a spus Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom. Compania petroliera are in prezent 34.000 de angajati si un parc auto de 8.000 de masini, conduse de 5.000 de soferi.

Pentru angajatii proprii, Petrom a lansat recent un program intern de responsabilizare in trafic, in valoare de 10 milioane de euro. Programul se va desfasura in urmatorii doi ani si include mai multe parti, printre care: instruirea standard a angajatilor; realizarea unui profil al soferilor din Petrom; monitorizarea comportamentului in trafic al acestora.

Bugetul de CSR al Petrom pentru anii 2007-2008 a fost de 10 milioane de euro. De asemenea, Petrom a alocat trei miliarde de euro pentru schimbarea echipamentelor tehnice, vizand imbunatatirea productiei si scaderea nivelului de poluare.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri