ProTv este postul de televiziune ales de cei mai multi romani (32%) pentru a-si primi zilnic informatiile, in timp ce postul de radio aflat pe primul loc in topul preferintelor acestora este Radio Romania Actualitati, cu 29% din voturi, arata cel mai recent sondaj al INSOMAR.
Pe de alta parte, in cazul presei scrise, cei mai multi dintre romani, respectiv o treime, prefera sa-si culeaga informatiile de actualitate dintr-un ziar local. Din presa centrala, urmatoarea alegere ar fi tabloidul Libertatea, cu 18% din voturi, urmat de Jurnalul National (15%), Adevarul (9%) si Evenimentul Zilei (8%).

Dintre televiziuni, postul generalist ProTv este preferat de aproape o treime din romani pentru informatiile de actualitate, atat din tara, cat si din strainatate, fiind urmat de postul de stiri Realitatea Tv, cu 22%, Antena 1, cu 16%, postul public TVR 1, cu 12% si de canalul specializat in stiri, Antena 3 cu 6%.
In clasamentul posturilor de radio, postul public este prima optiune, urmat de Europa FM, ales de 19% dintre participantii la sondaj. Aproximativ 13% dintre romani opteaza pentru informatiile date de un post local de radio, 12% aleg Kiss FM, iar 9% prefera informatiile date de Pro FM.

Studiul prezentat de INSOMAR a fost realizat in perioada 22-30 iulie 2008. Interviurile au fost facute in 51 de localitati urbane si 53 localitati rurale, din 40 de judete si in municipiul Bucuresti.

Cercetarea a fost realizata folosind tehnica sondajului de opinie, pe baza de chestionar administrat la domiciliul persoanelor intervievate. Volumul esantionului a fost de 1.506 de persoane, fiind reprezentativ pentru populatia Romaniei cu varste de peste 18 ani. Eroarea maxima admisa pentru rezultatele obtinute, garantata cu o probabilitate de 95%, este de 2,8%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri