Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) are o noua identitate vizuala, in centrul careia se afla un nou logo format din acronimul si denumirea institutiei, care a costat 110.069 lei fara TVA, se arata intr-un comunicat al institutiei.

Procesul de creare a noii identitati vizuale a inceput in octombrie 2007, in urma organizarii unei licitatii publice deschise pentru contractarea unor servicii de consultanta de brand si realizarea manualului de identitate vizuala a ANRCTI. La licitatie au participat doua companii si, in urma evaluarii ofertelor depuse, contractul a fost castigat de Brahms International SRL. Valoarea contractului a fost de 110.069 lei, fara TVA.

Noua identitate vizuala a ANRCTI a fost conceputa pentru a reprezenta institutia care a rezultat din transformarile prin care a trecut Autoritatea: schimbarea denumirii, preluarea unor noi atributii si fuziunea cu IGCTI. De la ANRC si IGCTI, ANRCTI a preluat doua echipe cu atributii si competente diferite, dar complementare, precum si doua seturi de valori si elemente de identitate.

Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) a fost infiintata in decembrie 2006, prin reorganizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), reglementatorul pietelor de comunicatii electronice si servicii postale, care si-a extins astfel atributiile si in domeniul tehnologiei informatiei.

In luna aprilie 2007, ANRCTI a preluat si atributiile Inspectoratului General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei (IGCTI) in ceea ce priveste managementul spectrului de frecvente radio si supravegherea pietei echipamentelor radio si a echipamentelor terminale de comunicatii.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Enel si-a schimbat identitatea vizuala la nivel de grup