Campaniile publicitare derulate pe suporturile Digital Frame sunt vazute zilnic de cca 60.000 persoane, conform datelor obtinute cu ajutorul sistemului de contorizare a traficului.
Digital Frame-ul, unul din cele mai noi suporturi de pe piata publicitatii indoor, este dotat cu un sistem de contorizare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind singurul mecanism de acest gen in locatiile de tip mall. Datele furnizate de acest sistem arata ca, in cursul lunii iulie, campaniile publicitare derulate pe Digital Frame-uri au fost vizualizate de cca 60.000 persoane.

In interval de o luna s-au inregistrat 8.000.000 de afisari. Din punct de vedere statistic o persoana merge la mall de 4 ori pe luna, astfel ca Digital Frame-urile sunt vizualizate de 2.000.000 de vizitatori distincti/luna, deci de cca. 60.000 vizitatori distincti/zi.

Unul dintre avantajele Digital Frame-ului este amplasarea strategica, in locatii tip mall, fiind ideale pentru o campanie de brand awareness, considera reprezentantii SPM Indoor Division. Cu ajutorul acestui sistem oamenii de merketing au la dispozitie date de trafic concrete referitoare la numarul de persoane care vad campaniilor publicitare derulate pe Digital Frame.

“Clientii aveau nevoie de o metoda reala si rapida de evaluare a audientei iar noi am gasit solutia. La numai o luna de cand am implementat acest sistem de monitorizare a traficului suntem in masura sa oferim primele cifre care sunt foarte imbucuratoare pentru noi si clientii nostri. Consideram ca aceste date vor creste in intervalul septembrie-decembrie avand in vedere ca vacantele iau sfarsit iar publicul tinta revine la shopping”, a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.

Acum impactul unei campanii indoor poate fi foarte usor evaluat iar clientii care utilizeaza Digital Frame-urile pot avea imaginea completa a raportului investitie-profit. SPM Indoor Division detine in prezent 50 de Digital Frame-uri amplasate in 11 locatii de tip mall, toate fiind dotate cu acest sistem de contorizare.

SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting ce opereaza in centre comerciale de tip mall. Agentia ofera consultanta in alegerea locatiilor, inchirierea si decorarea/neutralizarea suporturilor, productie publicitara, monitorizare. In prezent, in portofoliul de locatii SPM Indoor Division se gasesc 18 centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri