Cea de-a 13-a editie a turnelului de tenis BCR Open Romania, care se desfasoara la Bucuresti in perioada 6-14 septembrie, reuneste nume mari din tenisul mondial, dar si cateva branduri care vor sa isi improspateze imaginea.

“Performanta sportiva este compatibila cu orice brand inovator, dinamic, activ, care doreste sa fie aproape de oameni si de pasiunile lor”, a declarat, pentru Wall-Street, Paul Markovits, Senior Director, Brand and Marketing Communications, Vodafone Romania.

Vodafone, sponsorul principal al turneului, s-a asociat cu BCR Open Romania inca din anul 2002, in era Connex. Tot atunci, organizarea turneului a fost preluata de grupul McCann Erickson. Bogdan Enoiu, managing director McCann Erickson Romania si un iubitor al tenisului, a angrenat in organizarea turneului toate diviziile grupului. “Este un proiect special pentru McCann dar mai ales pentru mine, un proiect in care fiecare divizie a McCann are un rol bine stabilit si prin care putem arata forta grupului”, a spus Enoiu.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si