Prigat impreuna cu iLeo si 23 Communication Ideas au provocat consumatorii la un concurs de fotografii pe Internet unde juriul a fost publicul care a votat cele mai “energice” siluete de fani Prigat. Aceste imagini se vor regasi pe etichetele noului ambalaj intr-o editie speciala la finalul anului.
Odata cu schimbarea imaginii, Prigat a decis sa comunice online printr-un website dedicat lansarii noului ambalaj, a noii identitati vizuale si a noii platforme de comunicare: Olimpiada Oamenilor Obisnuiti. Si pentru ca intregul eveniment e dedicat olimpicilor vietii de zi cu zi, oamenilor obisnuiti, acestia au fost invitati sa trimita poze cu ei in ipostaze celebrand energia demonstrata in situatii din viata de zi cu zi.

Concursul de fotografii “Tu & noul ambalaj Prigat” s-a desfasurat pe site-ul www.ooo2008.ro timp de doua saptamani. La finalul acestor saptamani publicul a votat cele mai populare fotografii. Imaginile vor aparea intr-o editie speciala a ambalajului Prigat la finalul anului. La toate acestea se vor adauga si pozele castigatorilor din finala OOO, siluetele lor urmand sa apara de asemenea pe ambalajele Prigat.

“Prigat si-a schimbat imaginea pentru a fi mai aproape de olimpicii vietii de zi cu zi, de oamenii obisnuiti. Intreaga platforma online pe care am construit-o sustine aceasta apropiere si celebreaza ideea de energie. Concursul de fotografii a fost momentul culminant din acest punct de vedere prin care am vrut sa facilitam o comunicare directa unde publicul sa se simta parte a acestui brand. Proiectul este unic in online-ul de la noi; nu s-a mai intamplat ca de la castigator la un concurs pe net, fanul unui brand sa ajunga protagonistul etichetei bauturii preferate”, a declarat Diana Alexa, Brand Comm Manager iLeo.

“Totul a pornit de la consumatorii nostri: ei ne-au inspirat atunci cand ne-am hotarat sa schimbam ambalajele Prigat si sa le rezervam un loc special pe eticheta. Pentru a ne apropia si mai mult de consumatorii nostri, ne-am dorit ca schimbarea din viata marcii Prigat sa fie una interactiva. Astfel ne-am hotarat sa facem un pas mai departe si i-am provocat chiar pe ei sa exemplifice pe etichetele noilor ambalaje Prigat modul in care isi demonstreaza energia intr-o zi obisnuita, realizand astfel o campanie mai relevanta pentru publicul nostru tinta”, a declarat Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat.

Platforma online pentru Olimpiada Oamenilor Obisnuiti sustinuta de Prigat este o resursa interactiva pentru evenimentul care are loc in aceasta vara. Ea ofera baza informationala si de continut pentru offline si suport in recrutarea participantilor. Site-ul isi propune sa creeze experienta de brand online si sa promoveze noua identitate a produsului in acest mediu.

Campania online a fost realizata si implementata de iLeo - marketing interactiv. OOO este sustinuta prin campania grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice si se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.

Echipa iLeo care s-a implicat in acest proiect este formata din: Mugur Patrascu - Managing Partner, Diana Alexa – BrandComm Manager, Cosmin Nastasa - Media Director, Radu Olteanu - Jr Art Director, Cristian Serban – Copywriter, Alexandru Ciminian, Mihai Rotaru si Vlad Dinu - programatori.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri