Concursul de fotografii “Tu & noul ambalaj Prigat” s-a desfasurat pe site-ul www.ooo2008.ro timp de doua saptamani. La finalul acestor saptamani publicul a votat cele mai populare fotografii. Imaginile vor aparea intr-o editie speciala a ambalajului Prigat la finalul anului. La toate acestea se vor adauga si pozele castigatorilor din finala OOO, siluetele lor urmand sa apara de asemenea pe ambalajele Prigat.
“Prigat si-a schimbat imaginea pentru a fi mai aproape de olimpicii vietii de zi cu zi, de oamenii obisnuiti. Intreaga platforma online pe care am construit-o sustine aceasta apropiere si celebreaza ideea de energie. Concursul de fotografii a fost momentul culminant din acest punct de vedere prin care am vrut sa facilitam o comunicare directa unde publicul sa se simta parte a acestui brand. Proiectul este unic in online-ul de la noi; nu s-a mai intamplat ca de la castigator la un concurs pe net, fanul unui brand sa ajunga protagonistul etichetei bauturii preferate”, a declarat Diana Alexa, Brand Comm Manager iLeo.
“Totul a pornit de la consumatorii nostri: ei ne-au inspirat atunci cand ne-am hotarat sa schimbam ambalajele Prigat si sa le rezervam un loc special pe eticheta. Pentru a ne apropia si mai mult de consumatorii nostri, ne-am dorit ca schimbarea din viata marcii Prigat sa fie una interactiva. Astfel ne-am hotarat sa facem un pas mai departe si i-am provocat chiar pe ei sa exemplifice pe etichetele noilor ambalaje Prigat modul in care isi demonstreaza energia intr-o zi obisnuita, realizand astfel o campanie mai relevanta pentru publicul nostru tinta”, a declarat Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat.
Platforma online pentru Olimpiada Oamenilor Obisnuiti sustinuta de Prigat este o resursa interactiva pentru evenimentul care are loc in aceasta vara. Ea ofera baza informationala si de continut pentru offline si suport in recrutarea participantilor. Site-ul isi propune sa creeze experienta de brand online si sa promoveze noua identitate a produsului in acest mediu.
Campania online a fost realizata si implementata de iLeo - marketing interactiv. OOO este sustinuta prin campania grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice si se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.
Echipa iLeo care s-a implicat in acest proiect este formata din: Mugur Patrascu - Managing Partner, Diana Alexa – BrandComm Manager, Cosmin Nastasa - Media Director, Radu Olteanu - Jr Art Director, Cristian Serban – Copywriter, Alexandru Ciminian, Mihai Rotaru si Vlad Dinu - programatori.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: