Henkel Romania desfasoara pentru brandul Ceresit o campanie de BTL pe 80 de santiere din Romania. Sunt vizate 9 mari orase (Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Brasov, Sibiu, Cluj, Timisoara si Bucuresti), strategia urmarind sa atinga peste 10.000 de muncitori.
Actiunile Ceresit se vor desfasura pe parcursul lunilor august si septembrie, sub forma unei caravane pe care Henkel o organizeaza anual in perioada verii, incepand din 2005. Anul acesta tema caravanei este fotbalul, iar sloganul se inscrie prin mesaj pe aceeasi dimensiune sportiva – “Suteaza si Ceresit te premiaza”.

Evenimentul face parte din campaniile pe care Ceresit le organizeaza pentru meseriasi, oferindu-le, pe langa programe de instruire profesionala si posibilitatea de a se relaxa in pauze.

Caravana Ceresit se subscrie unui concept de comunicare de marketing mai larg pe care Henkel il abordeaza in acest an cu focus in zona fotbalului. Aceste actiuni sunt completate de prezenta brandului pe stadioane ca sustinator deja traditional al celui mai indragit sport la romani.

Ceresit, marca a companiei Henkel, cu o traditie de peste 100 de ani in domeniul inovatiei si calitatii in constructii, s-a lansat ca material hidroizolant. In prezent Ceresit este lider pe piata materialelor de constructii din Romania. Pe langa adezivii pentru placari ceramice, Ceresit a dezvoltat si alte produse oferind solutii complete pentru constructii: sisteme pentru hidroizolatii, sisteme pentru termoizolatii, sisteme pentru pardoseli si gleturi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri