Brandient a creat brandul Qlarivia pentru un produs mai putin obisnuit. Un grup de cercetatori romani a conceput un sistem de purificare a apei, brevetat si medaliat cu aur la Salonul de Inventica de la Bruxelles - EUREKA. Apa este purificata prin reducerea continutului de deuteriu, find astfel adusa la starea ei primordiala. Apa imaculata Qlarivia® astfel obtinuta este, in opinia acestor specialisti, un produs cu efecte benefice asupra starii organismului.

Numele a fost creat de Brandient din radacinile “clar” si “vie”, iar folosirea initialei Q in loc de C subliniaza caracterul stiintific/tehnologic al procesului de purificare.

Designul de produs a inclus identitatea grafica precum si desenarea formei ambalajului. Abordarea minimalista a ambalajului, prin folosirea transparentei si a culorilor translucide, transmite ideea de simplitate, de puritate si claritate. Partea de creatie grafica este semnata de Cristian Petre, Partener Brandient.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™ . Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.

Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzú, Qfort etc.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si