Regia media Cable Direct si-a diversificat portofoliul prin semnarea unui contract de reprezentare pentru vanzarea de spatiu publicitar cu televiziunea Brava.
Brava este o televiziune independenta care isi propune sa exploateze o nisa care, desi in Romania se afla in stadiu incipient, in alte tari s-a dezvoltat foarte mult: arta culinara si civilizatia gastronomica.

“Am hotarat sa externalizam serviciile de vanzare a spatiului publicitar. Dupa multe discutii si negocieri am ales sa lucram cu Cable Direct. Suntem optimisti si credem ca acest parteneriat va fi unul durabil, bazat pe incredere. Ei sunt profesionisti si stiu cel mai bine cum sa gestioneze vanzarile unei televiziuni de nisa, iar noi suntem specialisti in enogastronomie si televiziune. Prin urmare asocierea celor doua companii nu poate fi decat una reciproc avantajoasa, cu rezultate pe masura’, sustine Lilia Cozari, Advertising Sales Manager, Brava.

Brava va oferi emisiuni calitative, de profil, cu un accent deosebit acordat educarii si informarii publicului in directia bunului gust. Filosofia Brava se axeaza pe alimentatia sanatoasa, adecvata fiecarei personalitati. Grila de programe va fi diversificata din punct de vedere al formatelor. Publicul Brava are peste 18 ani si include toate categoriile socioprofesionale, ambele sexe, indiferent de educatie si venit.

Florin Visenescu, Co Managing Director, Cable Direct declara despre colaborarea dintre cele doua companii: “Suntem foarte incantati de aceasta colaborare cu Brava si de faptul ca prin aparitia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro in peisajul media din Romania, atat producatorii cat si consumatorii vor beneficia de programe de calitate”.

Licenta pentru televiziunea Brava apartine companiei Bilancia Exim S.R.L.

Cable Direct a fost infiintata in 1999 ca o companie dedicata vanzarii de spatiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfasoara si activitati de marketing, productie de programe finantate de clienti, organizare de evenimente si campanii promotionale pentru mediile reprezentate, care ajuta la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vanzari si a pozitionarii lor pe piata media. Printre clientii pe care compania ii are in portofoliu se numara: posturile de televiziune: AXN, HBO, Cartoon Network, BRAVA; reteaua de cinematografe Glandale; revista lunara: MissSport si un portofoliu de site-uri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri