Razvan Ionescu, redactor-sef Cotidianul, paraseste conducerea ziarului, pe care a preluat-o in urma cu trei luni. Noul redactor-sef al Cotidianului este Adrian Ursu, anunta Grupul Realitatea-Catavencu.
"A fost o decizie grea pentru ca am petrecut foarte putin timp la Cotidianul. Dar e bine ca ne-am dat seama acum ca trebuie sa continuam separat, decat la un moment dat, la jumatatea proiectului", a declarat Razvan Ionescu.

"Am schimbat datele initiale ale proiectului discutat cu Razvan. Am facut-o pentru ca, in aceasta industrie, lucrurile evolueaza foarte rapid", a spus Doru Buscu, director editorial pe divizia print a
grupului.

Potrivit unor surse din piata, Ionescu va prelua zonducerea executiva a diviziilor International si Reviste, parte a Adevarul Holding.

Razvan Ionescu si-a inceput cariera in media in 1992 ca reporter la Evenimentul Zilei. Aici a scris peste 1000 de articole din toate domeniile: politica, social, sport, muzica, stiinta.

Ulterior, a ocupat pozitiile de project manager in cadrul Ringier, redactor-sef la TV Mania si consultant al proiectului revistei TeleSzuper in Ungaria. In 2002, a devenit redactor-sef al Jurnalului National, preluand apoi functia de director executiv al Jurnalului. A fost redactor-sef la Evenimentul Zilei din decembrie 2004 pana in martie anul acesta. Din luna mai, Ionescu a preluat functia de redactor-sef la Cotidianul.

Adrian Ursu a intrat in presa in 1992 la ziarul Adevarul, unde a inceput ca reporter pe domeniul politic. A continuat, tot la Adevarul, ca reporter de investigatii, a fost corespondent de razboi, sef departament Politic si redactor-sef adjunct. Adrian Ursu a fost, din 2005 pana in decembrie 2007, redactor-sef la cotidianul Gandul.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri