Bogdana Butnar paraseste functia de Senior Strategic Planner la agentia de publicitate McCann Erickson in favoarea pozitiei de Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners Romania, compania de comunicare digitala din cadrul McCann Worldgroup.
“Comunicarea online este un domeniu care, asemeni Internetului propriu zis, este mereu in schimbare si in dezvoltare. In Romania, noi suntem in cea mai interesanta faza: cea a inceputurilor cand se invata mult, se greseste mult si se construieste mult. MRM este la nivel global o forta pe partea digitala si era momentul ca el sa devina un jucator important si in Romania” declara Bogdana Butnar.

Despre planurile de viitor ale MRM, aceasta precizeaza ca: “S-a inceput o reorganizare de aproape o jumatate de an, iar eu sunt aici pentru a construi pe ceea ce s-a inceput atunci. In speta vom dezvolta partea de Search Engine Marketing si vom incerca sa adaugam o parte puternica de content si gaming. In plus, o sa ne dezvoltam si mai mult pe partea de web design si web communication, pentru a face fata cerintelor clientilor actuali si viitori.”

Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine Bucuresti si a London Metropolitan University, Bogdana Butnar s-a alaturat agentiei McCann Erickson la inceputul anului 2007, lucrand pe conturi precum Vodafone, Kandia-Excelent / Cadbury Schweppes, Coca-Cola, Bergenbier, MediaGalaxy, Heineken sau BRD.

MRM Partners este o companie de comunicare digitala axata pe generarea de strategii de promovare in mediul online, management de brand online, digital design si digital marketing, si face parte din McCann Worldgroup. Printre clientii sai se numara Heineken Romania (cu brandul Golden Brau), Microsoft, Radio 21, si Kandia-Excelent / Cadbury Schweppes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri