Cea mai noua campanie de comunicare a uneia dintre cele mai cunoscute companii de zboruri aeriene din lume se apropie de final. In perioada 20 iunie - 20 iulie a.c. British Airways comunica printr-un concept dezvoltat de agentia Publicis Romania. Meniul Club World. Acum si pe pamant este titlul noii campanii care se adreseaza oamenilor de afaceri avand ca mediu de promovare internetul dar si actiuni specifice de BTL.

Odata intrat in atmosfera stilata din Club World, clasa business recunoscuta pentru rafinamentul si confortul absolut, beneficiezi de un meniu incredibil de gustos si special, si toate acestea in spatioasele aeronave British Airways cu care poti calatori in cel putin 10 locatii de pe glob.
Chiar daca la aperitiv incepi cu creveti cu verdeturi cu garnitura de smantana proaspata si portocale, si continui sa mananci la felul principal creveti inabusiti cu orez jollof sau somon prajit cu chimen, vinete si piure de naut ori alte mancaruri la fel de delicioase, British Airways te invita sa mai descoperi ceva inedit. Si nu in zbor, ci chiar la restaurant. Iar pe deasupra sa si castigi!

Poti alege orice fel de manacare din acest meniu special la restaurantul La Provence din capitala, unde comandand ai sansa sa castigi o pereche de bilete Club World catre o destinatie suprizasi sa traiesti o experienta cu adevarat remarcabila.

Din partea British Airways au contribuit Corina Enciu Country Commercial Manager Romania & Moldova si Alina Ceochina Marketing Executive. Echipa Publicis a fost alcatuita din: Radu Luca Group Account Director, Catalin Albu Account Manager, Oana Safta Account Executive, Bogdan Patriche Art Director si Iulian Fecioru copywriter.

Am dorit sa schimbam perceptia despre meniul din avion, in asa fel incat Meniul Club World sa devina meniu de restaurant. Club World isi dovedeste inca o data superioriatea la clasa business a declarat Catalin Albu, Account Manager la Publicis Romania.

Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume in SUA grupul clasandu-se pe locul III. Acesta este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in acest moment un numar de peste 35.000 de angajati.

Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu clienti precum: Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, LOreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri