Ogilvy semneaza campania de promovare a celei de-a treia editii a Festivalului International de Animatie si Film Anim’est, care va avea loc intre 3 si 12 octombrie in Bucuresti.
Campania Ogilvy pentru promovarea Anim’est este una integrata, combinand mediile TV, radio, presa, online, innovative media si one-to-one communication.

Piesa de rezistenta a campaniei este spotul TV Sheep, filmat la o stana autentica din zona Padina - Bolboci si realizat de catre casa de productie SmartFilm Production, in regia lui Hypno.

Povestea mizeaza exact pe ceea ce presupune realizarea unui film de animatie - viziune, ingeniozitate si indemanare, imbinate cu umor, originalitate si culoare locala.

Singurul festival de film de animatie din Romania si unul dintre putinele de acest gen din Europa Centrala si de Est anunta o editie mai competitiva si mai neconventionala in toate cele 5 sectiuni - lung-metraj international, scurt-metraj international, film romanesc, film studentesc, videoclip&advertising.

Festivalul reuneste peste 300 de proiectii de scurt si lungmetraje, filme premiate la marile festivaluri, majoritatea in premiera in Romania, videoclipuri de renume, workshopuri provocatoare pentru animatia europeana si in jur de 50 de invitati straini, printre care Bill Plympton, nominalizat de 2 ori la Oscar si titular a doua premii pentru animatie la Cannes si alte doua la Festivalul International de la Annecy.

“Festivalul creste si aduce an de an in atentia publicului romanesc jucatori de cea mai inalta clasa la acest capitol. Promovarea trebuie sa fie pe masura, iar ideea celor de la Ogilvy a fost exact ceea ce ne-am fi dorit, doar ca mai bine”, declara Vlad si Mihai, organizatorii Anim’est.

“Anim'est-ul avea nevoie de promovare, noi aveam o idee. Si Anim'est-ului ii venise o idee, dar i-a placut mai mult ideea noastra. Restul e, ca sa spun asa, executie. Iar spotul nu e decat inceputul unui sir lung de executii mai mult sau mai putin conventionale. Toate vorbesc despre animatie ca tehnica si despre bucuria pe care ea o provoaca”, afirma Dani Macarie, Creative Director Ogilvy.

Cei care au pus in miscare campania celei de a treia editii Anim’est sunt Vlad Ilicevici – Executive Director si Mihai Mitrica – Festival Director, din partea Este’n’Est si Catalin Popescu – Senior Art Director, Corina Bompa – Copywriter, Albert Nica - Executive Creative Director, Dani Macarie – Creative Director, Vasile Alboiu - Digital Creative Coordinator, Anca Nita – Account Manager, Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Lilian Neagu - Production Director, Dan Draghicescu - AV Producer si Oana Boghici - AV Producer, din partea Ogilvy Group.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri