Agentia de comunicare Babel Communications a inregistrat in perioada ianuarie-august 2008 o crestere a cifrei de afaceri cu 22% fata de perioada similiara a anului trecut si estimeaza ca va ajunge la un total de noua milioane de euro pentru tot anul, au anuntat reprezentantii companiei.

"Babel Communications a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in ultimele patru luni (mai - august), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Totusi, de la inceputul anului, agentia a ajuns la un nivel al cifrei de afaceri de 4,2 milioane de euro, crescand cu 22% fata de perioada similara a anului 2007. Tendinta de dezvoltare a agentiei se datoreaza in principal deschiderii catre alte domenii, in afara constructiilor, dar si atentiei sporite acordate actualilor clienti", a declarat Raluca Simu, Managing Partener Babel Communications.

Din luna mai a acestui an, Babel Communications trece printr-un proces de repozitionare, reorganizare si redefinire a liniilor strategice. Agentia se dezvolta in prezent pe urmatoarele dimensiuni principale de activitati: creatie, PR, BTL, strategie si media.

Cu o vechime de 10 ani in piata, Babel Communications este o agentie de comunicare full-service. Printre clientii companiei se numara nume importante ca Henkel Romania, Carpatina, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, GlassCorp, Akzo Nobel, Constam Grup, CCCF, JVC, Lasselsberger/Cesarom.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Golin anunta o noua strategie de relatii publice