Agentia de publicitate McCann a realizat campania de promovare a noului matinal marca Radio 21 – Fabrica DeMenta. Campania de promovare vizeaza in special Capitala, dar si marile orase din tara, potrivit declaratiilor facute pentru Wall-Street de Alexandru Macavei, director executiv Radio 21.

Campania integrata va debuta pe 20 septembrie si va avea o “perioada de concentrare pe produs” in primele doua luni de la lansare.

Divizia McCann Erickson s-a ocupat de partea de creatie, Brand Tailors a fost responsabila de branding, in timp ce MRM s-a concentrate pe segmentul online.

“Este o campanie de promovare cu focus pe Bucuresti, dar si la nivel national. Campania va include activitati online, outdoor cu tot ceea ce inseamna panouri sau masini mobil-afis. Vom incerca sa nu aglomeram totusi publicul cu mesaje, in contextul in care debuteaza si campania electorala si cetatenii vor fi «bombardati» din toate partile. Folosim si indoor-ul, plus ca vom face si alte lucruri neconventionale, adica BTL la modul oameni pe strazi etc”, a declarat Alexandru Macavei.

De asemenea, campania va fi derulata si la nivelul oraselor mari din tara si a centrelor universitare importante, precum Iasi sau Timisoara.

“Fabrica DeMenta”, noul matinal al postului de radio, va fi realizat de o echipa formata din Razvan Popescu, Orlando, Bubanu si Blaj. Radio 21 renunta astfel la denumirea “Dimineata DeMenta”, emisiune prezentata de Daniel Buzdugan si Mihai Morar, realizatori care au parasit postul de radio in luna iunie, optand pentru Radio Zu, apartinand trustului Intact.

“E vorba de un intreg continut, un intreg concept, cu oameni noi, cu lucruri noi, care speram sa functioneze. Pot sa spun ca am mare incredere in ceea ce o sa se intample pentru ca este aceeasi echipa in spatele acestui matinal, aceeasi echipa care a adus Radio 21 in pozitia in care ne aflam acum”, a spus Macavei.

Matinalul “Fabrica DeMenta” va fi realizat zilnic, de luni pana vineri, intre orele 6.30 si 10.00 si va cuprinde o serie de concursuri cu premii in bani, precum “Nu te panica frate” si “Olimpiada de sunat viteza”.

Targetul matinalului va fi format din persoane cu varsta cuprinsa intre 15 si 30 de ani.

Pe de alta parte, directorul executiv Radio 21 a precizat ca printre planurile trustului Lagardere, care detine acest post de radio, se numara si lansarea la sfarsitul lunii septembrie a unui nou site. Publicitatea prezenta pe acesta pagina de Internet va fi vanduta prin Boom, regie care administreaza si continutul publicitar de pe celelalte site-uri din portofoliul Lagardere.

“Vom lansa un nou produs online care va sublinia mai mult ce inseamna «Fabrica DeMenta». Nu este insa doar un site de emisiune”.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri