Cu un milion de abonati, publicatia americana The Wall Street Journal pregateste o relansare a site-ului, utilizatorii urmand sa beneficieze de o viteza de navigare imbunatatita, o sectiune dedicata comunitatii online si un continut informational mai bogat, anunta brandrepublic.com.
Abonatii www.wsj.com vor avea acces la continut premium, respectiv mai multe informatii in sectiuni precum “What’s News” si “Heard on the Street”.

Toti utilizatorii vor beneficia in continuare de acces gratuit la informatii din politica, sport, calatorii, moda, bloguri, continut video, gastronomie, grafica interactiva si materiale din cadrul publicatiei glossy lansate de WSJ.

De asemenea, materialele Wall Street Journal vor putea fi accesate si pe telefoanele mobile tip BlackBerry.

Abonatii WSJ.com vor putea accesa si sectiunea “Journal Community”, unde vor putea comenta articolele publicate sau vor beneficia de raspunsurile unor experti in domenii diferite.

“Scopul acestei relansari a site-ului Wall Street Journal a fost foarte bine determinat – sa le oferim cititorilor nostri un acces facil si pe intelesul fiecaruia la stiri si informatii, in paralel cu dezvoltarea unei platforme unice pentru ca mesajele publicitare sa penetreze o audienta digitala cat mai mare”, a spus Gordon McLeod, director al departamentului de dezvoltare online.

Relansarea variantei online a publicatiei vine in contextul in care The Wall Street Journal a inregistrat o crestere spectaculoasa a traficului, cu 84% mai mare fata de 2007, respectiv 112% comparativ cu anul 2006, potrivit datelor furnizate de Omniture.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri