Din 83 de campanii inscrise la cele 8 categorii de concurs, juriul Romanian PR Award a nominalizat 42 de proiecte. Aceste campanii se detaseaza prin rigoare si creativitate, considera cei 16 membri ai juriului, specialisti in comunicare, practicieni de relatii publice si manageri.
"Provocarile pe care le intalnesc organizatiile de astazi sunt mai complexe ca niciodata. Succesul cere abilitati pe masura pentru elaborarea si implementarea strategiilor de comunicare. Companiile, organizatiile non-profit si agentiile nominalizate la editia 2008 a Romanian PR Award dovedesc ca stiu sa atinga, prin programele lor de comunicare, nevoile si interesele publicului. Campaniile nominalizate de juriu au utilizat in mod eficient instrumente si tactici de comunicare care le-au permis sa-si atinga obiectivele. Pentru mine, ca presedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu sa imi confrunt experienta cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni romani de relatii publice ", a declarat James Grunig, profesor emerit la Universitatea din Maryland.

Nominalizarile in ordine alfabetica sunt:

Categoria "Comunicare Corporatista"

• Editura Curtea Veche: Toata lumea vine la Pamuk
• GMP PR & Sensiblu: Sensiblu 10 ani – De 10 ani invatam sa luptam pentru superprotectia ta
• McCann PR & Microsoft Romania: Falsoft. Campanie impotriva pirateriei
• Rogalski Grigoriu PR & Millennium Bank: Un brad pentru toti romanii
• Rogalski Grigoriu PR & Actavis Romania: ACTAVIS lanseaza competitiva
• Rogalski Grigoriu PR & Deloitte Romania: Deloitte 15
• Vitrina Advertising & Iulius Mall Cluj: Cel mai mare Mall din Romania

Categoria "Comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor"

• Saatchi & Saatchi PR / Bunge Romania: Managementul crizei: Inchiderea fabricilor Bunge Interoil Oradea si Unirea Iasi
• Rogalski Grigoriu PR & Tuborg Romania: Tuborg intr-un nou ambalaj verde

Categoria "PR pentru marketing"

• GMP PR & Toyota: Masinile hibride, moda sau necesitate?
• GMP PR & Toyota: YARISMATOGRAF – Primul cinematograf in aer liber pentru masini, din Romania
• Grey Romania & Opus Land Development: Lansarea Cosmopolis, "Primul Oras European din Romania
• Henkel Romania: "2007: Anul Persil". Centenarul Persil & lansarea Persil GOLD in Romania
• Lowe Public Relations & Unilever South Central Europe/ Rexona: Transpiratia strica reputatia
• McCann PR & Asociatia Editurilor din Romania (A.E.R.): Bookfest 2008. Cartile au raspunsuri
• PLEON Graffiti & PepsiCo Beverages International: Mountain Dew: „Rev de rider”
• PLEON Graffiti & PepsiCo Beverages International: Pepsi Light: Dani, vino acasa dupa meci!
• Rogalski Grigoriu PR & Baneasa Developments: Baneasa Shopping City – cel mai asteptat fashion mall din Romania

Categoria "Comunicare interna"

• Petrom & Ogilvy Group: "Ce-i mai bun in noi". Valorile si Codul de conduita Petrom
• Rogalski Grigoriu Public Relations & Tempo Advertising: "Tempo upbranding"
• The Practice & GE Money: Familia – Campanie interna de re-branding a companiilor Domenia Credit, Motoractive Leasing si Estima Finance sub GE Money


Categoria "Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate"

• Cardinal Motors & Asociatia Romana Anti-Sida Constanta: 3,2,1...ACTIUNE!
• Henkel Romania: Politia Verde a Copiilor
• IBM Romania: Prezentare IBM KidSmart - Program de Responsabilitate Sociala Corporatista
• Petrom & Ogilvy Group: "Respect pentru viitor" - competitie-manifest de Ziua Mediului 2008
• Rogalski Grigoriu PR & Tuborg Romania & Selenis: "Umbrela Verde"
• The Practice & Carpatcement Holding: Bucurestiul Respira
• Vitrina Advertising & Rombat: Atinge Polul Pozitiv in Comunicare

Categoria "Organizatii non-guvernamentale. Societate civila"

• Coalitia "Romania fara cianuri" & Next Advertising: "Romania nu gusta cianura"
• Habitat for Humanity Cluj: 10 locuinte intr-o saptamana, 10 familii, un nou inceput!
• Junior Achievement Romania: Junior Achievement Week – Investeste in Educatie
• Salvati Copiii: Campania " Violenta naste violenta"
• Salvati Copiii: Campania Globala pentru Educatie 2008: "Educatie de calitate pentru toti – Stop excluderii!"
• Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS) & GMP PR: Dragoste fara griji
• Transparency International Romania: Campania Nationala Anticoruptie
• World Vision Romania & The Practice: Campania "Vreau in clasa a noua!"

Categoria "Comunicare in domeniul public"

• Apa Nova Bucuresti & GMP PR: De ce iubim Bucurestiul

Categoria "Buget - / Creativitate +"

• GMP PR & Fundatia Sensiblu: Zidul Indiferentei
• Rogalski Grigoriu PR & Asociatia Erudio: "Iesirea la rampa"
• Rogalski Grigoriu PR & Interamerican: Olimpici la asigurari
• The Practice / www.eJobs.ro: Campania "1 Mai Maodihnesc"

Extra-competitie

• Millenium Communications: Gala Societatii Civile

Cea de-a 6-a editie a Romanian PR Award s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, reunind competente in comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie, Grecia si Romania. Juriul a fost prezidat de James Grunig, profesor emerit la Universitatea din Maryland. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).

Festivitatea de premiere "PR Award Gala Night" va avea loc Miercuri, 1 Octombrie, la JW Marriott, ora 19.00. In afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distictia "Agentia Anului", premiile Junior PR Award precum si doua premii speciale.

Evenimentele PR Week sunt sustinute de Institute for Public Relations, Vodafone Romania, sponsor fondator, de sponsorii Pfizer, Alexandrion Group, BRD Groupe Societe Generale, InBev Romania, Grafica & Tipar, Moll Romania, Media Image, Netbridge, Markability, Casa de Traduceri si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, Markmedia.ro, Wall-Street, Comunicatemedia.ro, Focus Vest si Port.ro.

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Din 2003, fundatia organizeaza Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri