Compania Quadrant Amroq Beverages mbraca, n aceasta vara, sticlele de Prigat Nectar la 0,33 l si Prigat still drink la 0,25 l ntr-o noua haina: eticheta sleeve. Sticla de Prigat Nectar are acum, pe lnga sistemul de nchidere pop-up, un sistem suplimentar de asigurare a integritatii produsului, temper evidence, unic pe piata din Romnia. Materialul etichetei trece peste capacul sticlei si face dovada ca sticla nu a fost deschisa anterior. Sustinem lansarea acestui nou ambalaj al gamei de produse Prigat printr-o atractiva campanie publicitara care acopera posturile comerciale de televiziune, revistele de mare tiraj, materiale promotionale in-store, campanie PR, a declarat Daniela Dumitru, Product Manager Prigat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri