Compania Quadrant Amroq Beverages mbraca, n aceasta vara, sticlele de Prigat Nectar la 0,33 l si Prigat still drink la 0,25 l ntr-o noua haina: eticheta sleeve. Sticla de Prigat Nectar are acum, pe lnga sistemul de nchidere pop-up, un sistem suplimentar de asigurare a integritatii produsului, temper evidence, unic pe piata din Romnia. Materialul etichetei trece peste capacul sticlei si face dovada ca sticla nu a fost deschisa anterior. Sustinem lansarea acestui nou ambalaj al gamei de produse Prigat printr-o atractiva campanie publicitara care acopera posturile comerciale de televiziune, revistele de mare tiraj, materiale promotionale in-store, campanie PR, a declarat Daniela Dumitru, Product Manager Prigat.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
eMag lanseaza un marketplace pentru micii antreprenori romani
Setari Cookie-uri