Ringier AG a confirmat vanzarea subsidiarei Free Media Ukraine, editorul cotidianului Blic, catre compania de publishing SC Adevarul Holding SRL, detinuta de omul de afaceri Dinu Patriciu. Ringier paraseste astfel piata ucraineana de media, dupa doar doi ani de activitate.
“Piata din Ucraina s-a situat sub nivelul asteptarilor noastre. Singura companie pe care o detineam acolo era Free Media, editorul cotidianului Blic. In acest moment, nu avem planuri pentru o alta lansare in Ucraina”, a declarat, pentru Wall-Street, Marco Castellaneta, CCO si purtator de cuvant al Ringier AG.

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita. Dupa exitul de pe piata ucraineana, compania isi propune sa-si concentreze resursele asupra celorlalte operatiuni pe care le desfasoara in Europa Centrala si de Est. Potrivit lui Castellaneta, situatia din Ucraina nu se va repeta in nici o alta piata din regiune. “Nu intentionam sa vindem nici unul din ziarele din Romania si nici din celelalte noua tari in care avem activitati de succes”.

Ringier a achizitionat Free Media Ukraine in primavara lui 2006. SC Adevarul Holding SRL va prelua conducerea companiei si a intregii echipe, formata din 106 angajati. Marco Stettler, actualul General Manager al Free Media Ukraine, va asigura predarea operatiunilor din Kiev pana la finele lunii octombrie, urmand sa preia ulterior o noua pozitie de conducere in cadrul Ringier AG.

In prezent Ringier are peste 7.000 de angajati in Elvetia, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Serbia si Germania, precum si in Vietnam si China. Ringier publica peste 120 de ziare si reviste in intreaga lume, produce peste 20 de programe pentru televiziune, detine 50 de platforme web si 12 tipografii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri