La mai putin de o luna dupa ce a incheiat o intelegere cu NBC Universal de a reprezenta reclamele pe paginile web ale unor statii NBC, Google a semnat un contract similar cu Bloomberg Television.

Bloomberg Television va face publicitate nationala in Statele Unite prin platforma Google TV Ads, un serviciu propriu, bazat pe un sistem de licitatie lansat oficial in mai. O tranzactie similara cu NBC a fost anuntata acum doua saptamani, si Google a vandut publicitate in retelele Sci Fi, Oxygen, MSNBC, CNBC si alte retele.

In comunicatul de presa care anunta noul parteneriat, seful vanzarilor de publicitate de la Bloomberg, Trevor Fellows, a subliniat ca telespectatorii Bloomber sunt cea mai bogata si mai puternica audienta din televiziunea prin cablu. El a declarat ca practicile de urmarire a publicitatii a unor astfel de privitori bogati sunt greu de cuantificat, dar Bloomberg spera ca asocierea cu Google va ajuta la obtinerea unor date precise.

Folosind conexiunea TV direct prin satelit (set top boxes), Google transmite date printr-un agrement cu sistemul TV prin satelit DISH Network, care de asemenea foloseste Google TV Ads pentru a vinde reclame pe paginile web.

Fellows a declarat ca firma sa si companiile de publicitate spera ca tehnologia ii va ajuta sa invete mai multe despre audienta Bloomberg Television. “Cu aceste informatii, companiile de publicitate pot intelege mai bine la ce raspund consumatorii si sa faca modificari in timp real la campaniile lor care sa mareasca rapoartele investitiilor din publicitatea TV”, a declarat Fellows.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si